صفحه اصلی / سرخط خبرها / تحقق اهداف وزارت صمت در رضایت مشتریان از محصولات ایران‌خودرو

تحقق اهداف وزارت صمت در رضایت مشتریان از محصولات ایران‌خودرو

کسب و کار نیوز - اهداف تعیین شده وزارت صمت در حوزه رضایت مشتریان در محصولات ایران خودرو در دو شاخص IQS و CSI دوام محقق شده است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز،  محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در دوشاخص IQS و CSI دوام در شاخص هایی که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به طریق نظرسنجی از مشتریان اندازه گیری شده و بر مبنای نتایج این اندازه گیری، تمامی محصولات پرتیراژ این خودروساز توانستند اهداف تعیین شده از سوی وزارت صمت را در شاخص IQS و شاخص CSI دوام محقق کنند.

شاخص IQS بیانگر تعداد ایرادات اظهار شده در سه ماه نخست مالکیت خودرو توسط مشتری و شاخص CSI دوام بیانگر میزان رضایت از کیفیت محصول پس از گذشت ۱۵ ماه از مالکیت خودرو توسط مشتری است.

این موفقیت حاصل تلاش تیمی در گروه صنعتی ایران خودرو در بخش‌های مختلف زنجیره تامین، مهندسی، تولید و کیفیت و بیانگر بی‌اثر ماندن تحریم‌های بین‌المللی در فرآیند کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بوده است.

درحال‌حاضر تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در سایت‌های مختلف تولیدی، براساس شاخص‌های منطبق بر شاخص‌های تعیین شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به صورت مستمر و روزانه پایش می‌شود تا محصولات همچنان در مسیر حفظ و ارتقای کیفیت حرکت کرده کنند.

اجرای پروژه‌های بهبود کیفیت در زنجیره تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو در شرایط تحریم با جدیت زیادی دنبال می‌شود تا محصولات براساس شاخص‌های کیفیت منطبق بر خواست و نیاز مشتریان تولید و عرضه شود.

همچنین مطالعه کنید:

۲۵۰ همت سرمایه در نیمه نخست ۱۴۰۳ در بنادر جذب شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حسین یداللهی» با اشاره به رویکردهای نوین سرمایه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.