صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نیوکاسل را به خاطر پول ترک نکردم
نیوکاسل را به خاطر پول ترک نکردم

رافا بنیتس:

نیوکاسل را به خاطر پول ترک نکردم

کسب و کار نیوز: رافا بنیتس، سرمربی سابق نیوکاسل به اتهامات مدیران این باشگاه علیه خود پاسخ داد و وعده‌های برآورده نشده را علت جدایی‌اش از این تیم اعلام کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در روزهای اخیر مدیران باشگاه نیوکاسل اتهاماتی را علیه رافا بنیتس، سرمربی فصل پیش این تیم مطرح کرده و مدعی شدند او تنها به خاطر مسائل مالی و بدست آوردن پول بیشتر این تیم را ترک کرده است. بنیتس در پاسخ به این اتهامات می‌گوید مسائل مالی نقشی در جدایی‌اش از نیوکاسل نداشته و علت ترک باشگاه از سوی او وعده‌های برآورده نشده مدیریت باشگاه بوده.
بنیتس در دوران حضور در نیوکاسل رابطه خوبی با هواداران این تیم داشت و نیوکاسلی‌ها منتظر بودند او با امضای قراردادی جدید در فصل تابستان در فصل جدید نیز هدایت این تیم را به عهده داشته باشد ولی او در پایان مدت قراردادش نیوکاسل را ترک کرد تا هواداران را از خود برنجاند.
بنیتس که در حال حاضر هدایت باشگاه چینی دالیان ییفانگ را به عهده دارد در پاسخ به اتهامات اخیر مدیران نیوکاسل گفت:” هواداران نیوکاسل درباره تصمیم من برای انتقال به چین صحبت می‌کنند بدون آنکه بدانند در دوران سه ساله حضور من در این تیم در پشت پرده چه گذشته است. نمی‌خواستم زیاد در این باره حرف بزنم و هدفم این بود که هواداران را به حمایت از استیو بروس ترغیب کنم اما ادعاهای اخیر باشگاه باعث شد تصمیم بگیرم روشنگری کنم”.
سرمربی سابق نیوکاسل در ادامه گفت:” وقتی من در سال ۲۰۱۶ به نیوکاسل ملحق شدم با تمام قوا برای این تیم کار کردم و این تیم را خانواده‌ام می‌دانستم. وقتی به دسته پایین‌تر سقوط کردیم پیشنهادهایی بزرگتر از پیشنهاد فعلی‌ دالیان داشتم. اگر آنطور که می‌گویند من فقط پول را می‌بینم همان موقع می‌توانستم به دنبال پول بیشتر بروم”.
بنیتس در ادامه گفت:” مدیریت نیوکاسل یک سال وقت داشت که درباره قرارداد جدید من کاری انجام بدهد ولی هیچ اقدامی از سوی آنها انجام نشد و با توجه به سابقه سه سال فعالیت در این باشگاه و وعده‌های برآورده نشده متعدد سرانجام تصمیم گرفتم همکاری‌ام با نیوکاسل را قطع کنم”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.