صفحه اصلی / استان ها / اجرای پروژه‌های فرودگاه‌های مازندران با تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد ریال
اجرای پروژه‌های فرودگاه‌های مازندران با تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد ریال

اجرای پروژه‌های فرودگاه‌های مازندران با تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد ریال

کسب و کار نیوز : مديرکل فرودگاه های مازندران از اجرای پروژه های مختلف عمرانی از جمله توسعه ترمينال فرودگاه نوشهر و مقاوم‌سازی سطوح پروازی فرودگاه رامسر خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، سعداله وطن خواه، مدیرکل فرودگاه های استان با اعلام این خبر گفت: اکنون پروژه های مختلف عمرانی از جمله حصار و دیوار کشی پیرامونی فرودگاه ساری، اجرای طرح زهکشی و فاضلاب و تصفیه خانه مرکزی، تملک اراضی فاز ۲ و احداث انبار مرکزی در فرودگاه ساری، توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر و همچنین مقاوم سازی سطوح پروازی و آزاد سازی حریم پروازی فرودگاه رامسر در دست اجراست که این پروژه ها بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار را به خود اختصاص داده اند.
مدیرکل فرودگاه های مازندران عنوان کرد: با برنامه هایی که در دست اجرا داریم امیدواریم ظرف شش ماه آینده شاهد تحولات شگرفی در حوزه فرودگاه های استان باشیم. در این راستا می توان به بهره برداری از سامانه کمک ناوبری ILS و تملک و حصارکشی اراضی پیرامونی فرودگاه ساری، بهره برداری از توسعه ترمینال فرودگاه نوشهرو نیز باند جدید فرودگاه رامسر اشاره کرد.
وی همچنین گفت: در بازه زمانی چهار ماه ابتدایی امسال ۱۷۸۳ پرواز مسافری و بیش از ۱۸۰۰ پرواز آموزشی و تفریحی در فرودگاه های استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۴ درصدی را نشان می دهد.
وطن خواه افزود: در طول این مدت ۱۴۸ هزار و ۹۵۲ مسافر در فرودگاه های مازندران جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چهار درصدی را نشان می دهد.
مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به افزایش پرواز در مسیر تبریز و اصفهان در سال جاری گفت: با پیگیری های انجام شده اکنون از فرودگاه ساری به مقصد ۹ شهر کشور مسیر پروازی دایر است که امیدواریم تا پایان سال جاری یک مسیر جدید پروازی افزوده شود.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.