صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کالدرون هنوز سیستم تست می کند
کالدرون هنوز سیستم تست می کند

کالدرون هنوز سیستم تست می کند

کسب و کار نیوز: هنوز مشخص نیست گابریل کالدرون می‌خواهد با چه سیستمی تیمش را در مسابقات لیگ برتر به میدان بفرست و همچنان در حال تست سیستم های مختلف است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, هر چند در دیدار مقابل فولاد او از ترکیب اصلی اش استفاده کرد اما سیستم بازی تیم دچار تغییر شد.کالدرون در بازی‌های جام شهدا مقابل سایپا و نیروی زمینی از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کرد اما در دو دیدار مقابل پیکان و نفت مسجد سلیمان تیمش را با سیستم ۲-۴-۴ به میدان فرستاد.با این حال او در دیدار مقابل فولاد دوباره به سیستم ۱-۳-۲-۴ برگشت و نفراتش را در این سیستم امتحان کرد.
در این سیستم غیر از رادوشوویچ که قرار است جایگزین بیرانوند محروم در بازی اول فصل باشد، شجاع و کنعانی زادگان در دفاع میانی به میدان رفتند و نادری و شیری در چپ و راست خط دفاعی بازی کردند که بعید است این خط دفاع تغییری در نخستین مسابقه لیگ برتر داشته باشد.
در این سیستم نوراللهی و کامیابی‌نیا به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفتند و مقابل آنها فرشاد احمدزاده در نقش بال راست، وحید امیری در مرکز یا همان پست ۱۰و مهدی ترابی به عنوان وینگر چپ بازی کرد.در نوک خط حمله نیز علی علیپور در نقش تک مهاجم بازی کرد .
البته برخی معتقدند با این چیدمان،کالدرون سیستم ۳-۳-۴ را اجرا کرده و سیستم مد نظر او همین است که اگر اینگونه باشد امیری در راس مثلث خط میانی و احمدزاده و ترابی نزدیکتر به دروازه بازی می‌کنند.
اما در بازی با نساجی که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به میدان رفتند شجاع و کمال با وجود حضور در مقابل فولاد در این دیدار هم در ترکیب اصلی قرار گرفتند.
کالدرون در این بازی هم با سیستم ۱-۳-۲-۴ تیمش را به میدان فرستاد که مقابل بیارنوند ابتدا زوج شجاع و سیدجلال در مرکز و انصاری و همتی در چپ و راست بازی کردند.کمال و ربیع خواه دو هافبک دفاعی بودند و مقابل آنها حسین پور، عالیشاه و عبدی بازی کردند و روستایی مهاجم نوک بود.
به نظر می رسد عالیشاه در مرکز خط سه نفره بازی کرده که در نیمه دوم جای خود را به اسدی داده ضمن اینکه احسان محمد حسینی هم به جای شجاع در قلب دفاع به میدان رفته است.البته این چیدمان را هم می توان به ۳-۳-۴ تشبیه کرد چرا که سه مهاجم در نمه دوم همزمان در میدان بوده اند.
پرسپولیس در پایان هفته پیش رو نیز دو بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد و احتمالا تست‌های کالدرون برای رسیدن به نتیجه نهایی در این دو بازی هم ادامه پیدا می کند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.