صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش وستهامی‌ها به اولین بازی آدرین در آنفیلد
واکنش وستهامی‌ها به اولین بازی آدرین در آنفیلد

واکنش وستهامی‌ها به اولین بازی آدرین در آنفیلد

کسب و کار نیوز : آدرین دروازه‌بان سابق وستهام دیشب به دلیل مصدومیت زودهنگام آلیسون وارد زمین شد و درون دروازه لیورپول ایستاد و بازی او با پیراهن لیورپول واکنش‌های گسترده هواداران وستهام را برانگیخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, آدرین، دروازه‌بان سابق وستهام که تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد به لیورپول پیوسته بود دیشب در اولین بازی فصل قرمزهای آنفیلد بعد از یک اتفاق غیرمنتظره و مصدومیت آلیسون در نیمه اول، وارد میدان شد و درون دروازه لیورپول ایستاد.
آدرین بعد از سالها بازی در وستهام در ماه آگوست بعد از پایان قراردادش با این تیم راهی لیورپول شد تاجانشین سیمون مینیوله، دروازه‌بان دوم مرسی‌سایدی‌ها شود که در پایان فصل گذشته این تیم را ترک کرده بود.
آدرین ۳۲ساله در شش سال گذشته در وستهام حضور داشت و برای این تیم ۱۵۰ بازی انجام داده بود هر چند او در فصل گذشته پشت سر لوکاش فابیانسکی نقش دروازه‌بان دوم وستهام را بازی می‌کرد. با اینحال آدرین بین هواداران وستهام ستاره محبوبی بود و به همین دلیل هواداران وستهام از دیدن بازی او درون دروازه لیورپول آن هم در اولین بازی فصل غافلگیر شده و به این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی نشان دادند.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.