صفحه اصلی / سرخط خبرها / فضای مجازی باید در راستای اقدامات انقلابی مدیریت شود

نقوی حسینی:

فضای مجازی باید در راستای اقدامات انقلابی مدیریت شود

کسب و کار نیوز - نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی باید در راستای اقدامات انقلابی مدیریت شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی صبح شنبه در آیین افتتاح سامانه متمرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران در قرچک که با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک، حسین کاغذلو فرماندار ورامین و حسین عباسی فرماندار پیشوا و جمعی از مسئولین محلی و استانی برگزار شد، طی سخنانی گفت: همه مردم ایران در هرلحظه با وزارت ارتباطات زندگی می‌کنند و از خدمات این وزارتخانه بهره‌مند هستند.

وی با بیان این که ایران در حوزه ارتباطات در جهان جزو کشورهای برتر و حلقه اول جهان است، افزود: عالمان به علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهان در مقابل نخبه‌های ایران سر تعظیم فرود می‌آورند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه ارتباطات در شهرستان‌های جنوب شرق بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان این که باید فضای مجازی مدیریت شود، گفت: باید این فضا در راستای اقدامات انقلابی پیش رود، در حال حاضر به فضای مجازی ایراداتی گرفته می‌شود و وزارت ارتباطات اقدامات زیر بنایی انجام می‌دهد و همه دستگاه‌های اجرایی نیز باید در حوزه فضای مجازی وزارت ارتباطات را همراهی کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.