صفحه اصلی / سرخط خبرها / بازدید از اماکن تاریخی آذربایجان غربی با بلیت الکترونیک

بازدید از اماکن تاریخی آذربایجان غربی با بلیت الکترونیک

کسب و کار نیوز: امکان دریافت بلیت بازدید از تخت سلیمان تکاب و قره‌کلیسای چالدران با ورود به سامانه مرجع فروش بلیت الکترونیک کشور فراهم شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از میراث آریا، جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: «به زودی گیت ها و سیستم فروش بلیت الکترونی در تخت سلیمان تکاب و قره کلیسای چالدران نصب می شود و علاقه مندان به بازدید از این دو مکان تاریخی می توانند با ورود به سایت مرجع، به صورت آنلاین بلیت دریافت کنند«.
او گفت: «با نصب و فعال شدن این سیستم دیگر لازم نیست که بازدیدکنندگان پول نقد به همراه داشته باشند آن ها می توانند قبل از سفر و یا هنگام رسیدن به محل، با ورود به سامانه و درج مشخصات خود، بلیت دریافت کنند.»
جباری عنوان کرد:« در تخت سلیمان این طرح در حال انجام است، گیت ها و تجهیزات مربوطه خریداری شده و به زودی نصب می شود. در قره کلیسا لازم بود که ابتدا دکل آنتن دهی مخابراتی در محل نصب شود به همین منظور با رایزنی اداره کل میراث فرهنگی استان و همکاری فرمانداری شهرستان، دکل مخابراتی وی تی اس نصب شد.»
او تأکید کرد: «با نصب این دکل علاوه بر این که فروش بلیت الکترونیکی قره کلیسا امکان پذیر می شود، آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت نیز امکان پذیر خواهد شد.»

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.