صفحه اصلی / استان ها / توزیع بی واسطه میوه در کردستان
توزیع بی واسطه میوه در کردستان

توزیع بی واسطه میوه در کردستان

کسب و کار نیوز : رئیس سازمان تعاون روستایی کردستان گفت : توزیع مستقیم و بی واسطه میوه در دستور کار تعاونی روستایی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کردستان ، پیمان اسکندری افزود : سازمان تعاون روستایی با همکاری یکی از فعالان استارت‌آپ کردستان به دنبال اجرای توزیع مستقیم و بی واسطه میوه با قیمت مناسب است.توزیع میوه به صورت تلفنی و آنلاین
اسکندری افزود : به همین منظور قصد راه اندازی اپلکیشنی داریم تا از این طریق به صورت آنلاین و تلفنی میوه مورد نیاز مردم را با پیک رایگان برایشان ارسال کند.
وی اضافه کرد : این طرح که اکنون در دست طراحی و تدوین است، مهمترین مزیتش حذف هزینه‌های حمل و نقل برای خریداران ، انتقال رایگان میوه ، محصولات باغی و صیفی و امکان بازگشت محصول به بازار مبدا در صورت عدم رضایت مشتریان و کوتاه کردن دست واسطه‌ها از بازار میوه است.
وی با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی کردستان هم اکنون بیش از ۱۱ درصد از جمعیت استان شامل ۱۸۳ هزار نفر را به عنوان سهام داران شرکت‌های تعاونی زیر پوشش دارد افزود : برای افزایش سود سهام داران توسعه فعالیت‌ها و کشاورزی قراردادی در بخش‌های مختلف در دستور کار این سازمان است.
رئیس سازمان تعاون روستایی کردستان گفت : علاوه بر به روزرسانی خدمات ، طرح‌هایی همچون خرید تضمینی و توافقی و توزیع نهاد‌ها و کالا‌های اساسی نیز در فصل‌های مختلف سال به صورت مداوم توسط شرکت‌های تعاونی و خود سازمان انجام می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.