صفحه اصلی / استان ها / کشفیات ۱۰۰ میلیاردی البسه قاچاق در مازندران
کشفیات ۱۰۰ میلیاردی البسه قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی

کشفیات ۱۰۰ میلیاردی البسه قاچاق در مازندران

کسب و کار نیوز : فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۰۰ میلیاردریالی البسه قاچاق در شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه به قاچاق کالا و ارز، ماموران این حوزه در پلیس آگاهی مازندران، برای برخورد با سرشبکه‌ها و باند‌های اصلی عرضه انواع البسه و پوشاک خارجی قاچاق، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، طرح بازدید از واحد‌های صنفی عرضه پوشاک و البسه را به مدت یک روز در ۸ شهرستان تابعه استان اجرا کردند.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، نمایندگان دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان تعزیرات حکومتی مازندران و هدایت عملیاتی این فرماندهی افزود: پس از هماهنگی قضایی، از ۸۷ واحد صنفی و انبار‌های پوشاک در شهرستان‌های بابلسر، فریدونکنار، نوشهر، چالوس، عباس آباد، سلمانشهر، تنکابن و رامسر بازدید بعمل آمد.
سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در این عملیات یک روزه، ۲۵ هزارثوب البسه و پوشاک خارجی با برند‌های قاچاق به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیاردریال کشف و پس از تحویل به سازمان جمع آوری، متصدیان این واحد‌های صنفی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی مازندران، هدف پنهان قاچاق را رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابودکردن اقتصاد ملی اعلام کرد و افزود: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری و نیز ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی است.
سردار سیدمحمود میرفیضی از مردم خواست: با هدف حمایت از تولید اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه به قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و اطلاعات و اخبار خود را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.