صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مصدومیت بد موقع ستاره اسپانیایی PSG در تمرینات
مصدومیت بد موقع ستاره اسپانیایی PSG در تمرینات

مصدومیت بد موقع ستاره اسپانیایی PSG در تمرینات

کسب و کار نیوز : آندر هررا ستاره اسپانیایی پاری سن ژرمن که اخیراً از منچستریونایتد به این تیم منتقل شده در تمرینات PSG دچار آسیب‌دیدگی شده و ممکن است تا یک ماه از میادین دور باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, آندر هررا، ستاره اسپانیایی پاری سن ژرمن که در تابستان جاری از منچستریونایتد به این تیم ملحق شده بود در بدترین زمان ممکن یعنی کمی پیش از شروع فصل جدید، در تمرینات PSG از ناحیه عضله ران پا دچار آسیب‌دیدگی شده و گفته می‌شود دست‌کم سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد ماند.
وقتی فوتبالیستی باشگاه سابقش را ترک کرده و به باشگاه جدیدی منتقل می‌شود هفته‌های اول فصل برای او زمانی کلیدی خواهد بود چرا که در همین هفته‌های اول است که فرصت دارد خود را در تیم جدیدش ثابت کرده و جایگاهش را تثبیت کند. حالا هررا این فرصت طلایی را در شروع لوشامپیونا از دست خواهد داد.
پاری سن ژرمن با صدور اطلاعیه‌ای مصدومیت هررا در تمرینات را تایید کرد و گفت او ممکن است حداکثر تا چهار هفته از میادین دور بماند.
در این اطلاعیه آمده که دیروز چهارشنبه در جریان تمرینات PSG، آندر هررا در اواخر تمرین از ناحیه عضله ران پا مصدوم شده و بین سه تا چهار هفته نمی‌تواند برای PSG به میدان برود. این برای هررا خبر خیلی بدی است چرا که توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن اخیراً به ستاره اسپانیایی جدیدش هشدار داده و گفته بود چون دیرتر به تیم ملحق شده باید با سرعت بیشتری خودش را با شرایط پاری سن ژرمن تطبیق دهد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.