صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / اضافه شدن هشت سالن به پردیس سینمایی ملت

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد

اضافه شدن هشت سالن به پردیس سینمایی ملت

کسب و کار نیوز -رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از افتتاح مرکز آموزش خبرنگاران در فرهنگسرای رسانه و اضافه شدن هشت سالن به پردیس سینمایی ملت خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سعید اوحدی از افتتاح مرکز آموزش خبرنگاران در فرهنگسرای رسانه در دو هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: فرهنگسرای رسانه از طرف وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان پایگاه تبیین نقش رسانه در پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد انتخاب شده است.

به گفته وی نشست‌های کارشناسی برای تعیین و تبیین نقش رسانه به‌صورت هفتگی در همین فرهنگسرا در دو هفته آینده برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همچنین از بازسازی سالن های نمایش در باغ کتاب در چند ماه آینده خبر داد.

اوحدی با بیان اینکه درباره پردیس ملت هم شاهد یک رخداد بسیار خوب در صنعت سینما خواهیم بود، توضیح داد: به‌زودی هشت سالن به پردیس سینمایی ملت اضافه می‌شود و تعداد صندلی‌ها به حدود ۶۵۰ تا ۷۰۰ صندلی می‌رسد. به شهروندان قول می‌دهیم این سالن‌ها برای جشنواره فیلم فجر امسال آمده شود.

وی با اشاره به همراهی شهردار تهران، معاون فنی عمران شهرداری و شهردار منطقه ۳ برای تبدیل زیرگذر نیایش به پارکینگ گفت: این پارکینگ ظرفیت پارک ۱۶۰۰ خودرو را دارد و مهمترین معضل پردیس ملت با این کار رفع شد. درواقع علت توسعه پردیس ملت هم وجود این پارکینگ بود. همچنین یکی از بزرگترین فود کورت‌های تهران در طبقه سوم پردیس ملت  که ۱۱ سال رها شده بود، همزمان با جشنواره فلم شهر افتتاح شد.

بنا براعلام شهرنوشت، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهارکرد: مراسم اختتامیه نمایشگاه هنرهای تجسمی با رویکرد شهر و شهرنشینی هم جمعه بعد از ظهر (۱۸ مردادماه) در پردیس ملت برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.