صفحه اصلی / اصناف / کمبود دام برای عیدقربان نداریم
کمبود دام برای عیدقربان نداریم

میانگین قیمت خرید دام ۲ میلیون تومان است

کمبود دام برای عیدقربان نداریم

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی تهران گفت: کمبود دام زنده برای عید قربان نداریم و میانگین خرید قیمت دام زنده نزدیک به ۲ میلیون تومان است.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی اصغر ملکی در آستانه عیدقربان افزود: هیچ گونه کمبود دام زنده برای اعیاد قربان و غدیر و بازگشت حجاج و همچنین ایام محرم و صفر نداریم و در حال حاضر قیمت هر کیلو دام زنده در تهران بین ۴۲ تا ۴۵ هزار تومان می باشد که در شهرستان ها این نرخ پایینتر است.
وی تصریح کرد: بهترین و مرغوب ترین نوع دام را در ایران داریم و بیشترین دام از غرب کشور تامین می شود و قیمت ها متعارف با ماههای گذشته است و نسبت به سال گذشته قدرت خرید مردم کاهش یافته است.
ملکی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوکرم گوشت شقه بدون دنبه در کشتارگاه بین ۹۳ تا ۹۵ هزار تومان است و قیمت آن درب مغازه با احتساب ۱۰ درصد سود بین ۱۰۳ تا ۱۰۴ هزار تومان است . رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی افزود: برای تامین نیاز بازار علاوه بر کشتار دام داخلی روزانه گوشت گرم وارداتی از ارمنستان و قرقزسیتان و روسیه وارد می شود و گوشت گوساله نیز به صورت منجمد از برزیل واردات داریم. وی در خصوص کاهش قیمت گوشت گفت: با توجه به مناسبت های پیش رو و افزایش تقاضا قیمت ها ثابت خواهد بود و در حال حاضر میانگین خرید یک دام ۲ میلیون تومان می باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.