صفحه اصلی / استان ها / بررسی پروژه‌های اولویت‌دار راه و شهرسازی در استان همدان
بررسی پروژه‌های اولویت‌دار راه و شهرسازی در استان همدان

با حضور مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور صورت گرفت

بررسی پروژه‌های اولویت‌دار راه و شهرسازی در استان همدان

کسب و کار نیوز: در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ، استاندار همدان ، نماینده مردم همدان و فامنین و مدیران استان مهمترین پروژه‌های بزرگ و اولویت دار استان و شهرستان همدان در حوزه راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، سید سعید شاهرخی در این جلسه عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی در استان همدان پروژه‌ها و اقدامات بزرگی انجام داده است.
استاندار همدان در ادامه افزود: با اجرای این پروژه ها شاهد توسعه و ایجاد زیرساخت‌های بزرگ در شهر همدان و حتی استان خواهیم بود.
وی یادآورشد: همکاری خوب مجمع نمایندگان استان پیشرفت پروژه های عمرانی را به دنبال داشته و اکثریت پروژه‌ها جذب اعتبار و در شورای برنامه ریزی استان تصویب شده‌است.
گفتنی است در این جلسه ؛ احداث و برقی کردن راه آهن تهران- همدان- سنندج، اجرای قطعه اول راه آهن همدان- ملایر، مطالعه و اجرای راه آهن شهری همدان، مطالعه و اجرای پروژه ملی همدان ، ابرو- همدان، ارزانفور- همدان، امامزاده محسن، احداث ایستگاه قطارشهری همدان، تکمیل زیرگذر سرخ آباد و بهسازی محور مراد بلاغی- قهاوند و احداث کنارگذر غربی همدان مورد بررسی قرار گرفتند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.