صفحه اصلی / استان ها / افزایش مراکز نیکوکاری محلات در مازندران
افزایش مراکز نیکوکاری محلات در مازندران

مازندران

افزایش مراکز نیکوکاری محلات در مازندران

کسب و کار نیوز: مراکز نیکوکاری محلات تا پایان امسال به ۲۰۰ مرکز در مازندران افزایش خواهد یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صداسیما مرکز مازندران، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به فعالیت حدود ۱۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح محلات استان گفت: تعداد مراکز نیکوکاری تا پایان امسال به ۲۰۰ مرکز افزایش می‌یابد.
سعادت با بیان اینکه تا کنون بیشتر مراکز نیکوکاری محلات در شهر‌های بابل، آمل و ساری راه اندازی شده افزود: این مراکز با ترکیبی از معتمدان محلی و افراد دارای دغدغه رفع محرومیت در محله‌ها ایجاد شده است.
او با اشاره به اینکه ۹۹ درصد اعضاء این مراکز را خیران و نیرو‌های افتخاری تشکیل می‌دهند، افزود: کمیته امداد تنها تسهیل گر، ناظر و پشتیبان فعالیت‌های مراکز نیکوکاری محله محور است.
سعادت گفت: این مراکز در کنار شناسایی ظرفیت‌های محلی در حوزه‌های مالی، حرفه‌ای و تخصصی، نیاز‌های هر محله و افراد نیازمند ساکن در منطقه را شناسایی و با هم‌افزایی دیگر مؤسسات خیریه، سعی بر برطرف شدن آن می‌کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: انعطاف بالا در جذب اعتبارها، دسترسی مناسب، به حداقل رساندن بوروکراسی اداری، سرعت عمل و پیشگیری قبل از وقوع بحران برای افراد نیازمند از مزیت‌های مراکز نیکوکاری است.
او گفت: مراکز نیکوکاری محلات با فعالیت ۳۹ مرکز از سال ۹۵ در مازندران راه اندازی شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.