صفحه اصلی / استان ها / ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی اقدام ملی سهم استان اصفهان است
ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی اقدام ملی سهم استان اصفهان است

معاون بازآفريني شهري و مسكن اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان:

ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی اقدام ملی سهم استان اصفهان است

کسب و کار نیوز : ايمان طاهر گفت: برنامه وزارت راه وشهرسازي در زمينه ساخت مسكن ملي۴۰۰ هزار واحد مسكوني در سراسر كشور است كه سهم استان اصفهان از اين ميزان ۴۰ هزار واحد مسكوني است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، معاون بازآفرینی شهری و مسکن این اداره کل در توضیح طرح جدید دولت مبنی بر تولید مسکن ملی در راستای رونق مسکن و سهم استان اصفهان در این زمینه بیان داشت: یکی از راهکارهای موازنه قیمت بین عرضه و تقاضا در جامعه، تولید مسکن در بخش مسکن است که برنامه وزارت راه وشهرسازی در این زمینه احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است که از این میزان ۴۰ هزار واحد مسکونی است و در سال‌های ۹۸ و ۹۹ احداث می‌شود.
ایمان طاهر افزود: از این تعداد ۳۰ هزار واحد در شهرهای جدید در قالب مشارکت و ۱۰ هزار واحد در سایر شهرهای استان توسط راه وشهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال برنامه ریزی برای شروع و اجرا است.
طاهر اظهار داشت: بر اساس فراخوان سازمان ملی زمین و مسکن، اراضی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد مسکونی آماده واگذاری به انبوه سازان و سرمایه گذاران واجد صلاحیت در استان اصفهان است.
وی از کلیه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی دارای توان مالی و مدیریتی دعوت کرد تا با مشارکت در این فراخوان و گرفتن اسناد مناقصه از طریق پایگاه ملی مناقصات کشور و یا از طریق کمیسیون معاملات اداره کل راه وشهرسازی در این طرح بزرگ مشارکت نمایند.
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه وشهرسازی استان ابراز امیدواری کرد که این اولین مرحله مشارکت خواهد بود و تا پایان سال ۲ مرحله دیگر هم در قالب مشارکت خواهیم داشت که فراخوان آن منتشر خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.