به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این دیدار هادی قدیمی معاون عملیات بانکی ضمن تاکید بر ایجاد حس همکاری در بین کارکنان شعب گفت: امروز یکی از ابزارهای مهم در ارائه خدمات بهتر ایجاد حس همکاری در بین همکاران در جهت رسیدن به اهداف عالی بانک است. وی در ادامه افزود: این موضوع تنها مختص کارکنان شعب نبوده و کلیه همکاران در صف و ستاد باید دست در دست هم بدهند تا علاوه بر جذب منابع، خدمات مطلوبتری به مشتریان ارائه کنند.
در ادامه جلسه مصطفی یزدانجو حرکت منطبق با اهداف بانک را امری مهم و ضروری بیان کرد و از روسای شعب خواست تا با برنامه ریزی دقیق و منظم از فرصت ها برای جذب منابع و ارائه خدماتی در شأن مشتریان بانک ایران زمین استفاده کنند.