صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ابهام در بازگشت وین رونی به فوتبال جزیره
ابهام در بازگشت وین رونی به فوتبال جزیره
Wayne Rooney of Manchester United

ابهام در بازگشت وین رونی به فوتبال جزیره

کسب و کار نیوز: فیلیپ کوکو، سرمربی دربی کانتی از تایید یا تکذیب شایعات اخیر درباره پیوستن وین رونی به این تیم که در چمپیونشیپ حضور دارد خودداری کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, درحالیکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس که این روزها در آمریکا به بازی مشغول است و ملحق شدنش به باشگاه دربی کانتی مطرح شده، فیلیپ کوکو سرمربی دربی از تایید یا رد این شایعات خودداری کرد.
دیروز گل مدعی شد وین رونی به احتمال زیاد به انگلیس بازخواهد گشت و با پیوستن به دربی کانتی به عنوان بازیکن- مربی در این تیم مشغول به فعالیت خواهد شد.
فیلیپ کوکو، سرمربی جدید دربی کانتی که بعد از پیوستن سرمربی فصل گذشته این تیم، فرانک لمپارد، به چلسی سکان هدایت دربی را بدست گرفته بعد از پیروزی ۲-۱ دربی مقابل هادرزفیلد در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره وین رونی گفت:” در حال حاضر نمی‌توانم چیزی بگویم. همانطور که قبلا گفته‌ام تیم ما در حال کامل شدن است ولی هنوز کامل نشده است”.
فیلیپ کوکو در ادامه گفت:” این که ما برای کامل کردن ترکیب تیم در حال تلاش هستیم درست است. ولی من تا قبل از قطعی شدن انتقالها نمی‌توانم درباره هیچ اسمی نظر بدهم”.

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.