صفحه اصلی / استان ها / اختصاص ۹ میلیارد یارانه به مسکن مهر سیدجمال‌الدین اسدآبادی همدان
اختصاص ۹ میلیارد یارانه به مسکن مهر سیدجمال‌الدین اسدآبادی همدان

رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد مطرح کرد:

اختصاص ۹ میلیارد یارانه به مسکن مهر سیدجمال‌الدین اسدآبادی همدان

کسب و کار نیوز : رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد از اختصاص ۹ میلیارد تومان یارانه به پروژه ۴۶۴ واحدی مسکن مهر سیدجمال الدین این شهرستان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، “زینب کرمیان” اظهار کرد: با پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی ۹ میلیارد تومان یارانه به پروژه ۴۶۴ واحدی مسکن مهر سیدجمال الدین اختصاص یافت که اداره کل راه و شهرسازی استان و فرمانداری برای اینکه این میزان اعتبار به جرائم اختصاص پیدا نکند، پیگیری بسیاری در رابطه با تمدید دوران مشارکت و اختصاص این اعتبار به یارانه این واحدها داشت.
وی با اشاره به مشکل مسکن مهر ۴۶۴ واحدی سیدجمال اسدآباد از ۹ سال پیش تاکنون افزود: تا سال ۱۳۸۸ سود تمام تسهیلات پرداختی به مسکن مهر بر اساس دستورالعمل ابلاغی ۱۲ درصد بوده و تعاونی مسکن مهر سیدجمال در سال ۱۳۸۷ با سود ۱۲ درصد و با توافق هیئت مدیره عقد قرارداد شده و مبلغ ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کند.
کرمیان گفت: از سال ۱۳۸۸ تا کنون این مجتمع بابت سود بانکی و جریمه های مربوطه مبلغ هنگفتی به بانک بدهکار بوده که با اختصاص مبلغ مذکور جریمه های اعلام شده از سوی بانک مرتفع شد.
وی با بیان اینکه از ۴۶۴ واحد ۱۵۸ واحد تقسیط را با همان سود ۱۲ درصد انجام داده اند، تصریح کرد: طی ۹ سال گذشته سالی دوبار اداره راه و شهرسازی دوران مشارکت این مجتمع را تمدید می کرد.
کرمیان در ادامه با اشاره به پروژه های در دست اقدام راه و شهرسازی اسدآباد تصریح کرد: تعریض جاده داشبلاغ توسط شرکت نماسازان همدان
به طول ۷ کیلومترو اعتبار مصوب ۲۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال با مدت پیمان ۲۴ ماهه، اجرای آسفالت راه روستایی قراکند توسط شرکت نصر عمران گستر اراک به طول ۴.۵کیلومترو عرض مسیر ۷ کیلومتربا اعتبار مصوب ۷ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال-راه داشبلاغ توسط شرکت پوشش راه هگمتانه به طول ۲۷ کیلومتربا اعتبار هزینه شده ۴۵ میلیارد ریال از جمله پروژه های در دست اقدام راه و شهرسازی این شهرستان به شمار می رود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.