صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نصر‌آزادانی: تمرکز ما روی کسب سهمیه المپیک است
نصر‌آزادانی: تمرکز ما روی کسب سهمیه المپیک است

تا توکیو با فدراسیون بلژیک همکاری داریم

نصر‌آزادانی: تمرکز ما روی کسب سهمیه المپیک است

کسب و کار نیوز: مربی ایرانی تیم ملی تکواندوی بلژیک گفت: تمام تمرکز ما تا المپیک توکیو روی تیم بلژیک است و بعد از آن دوباره برای ادامه همکاری با فدراسیون این کشور صحبت خواهیم کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, علیرضا نصر‌آزادانی  در پاسخ به این سؤال که شرایط تیم ملی تکواندوی بلژیک در حال حاضر چطور است، گفت:ما بعد از مسابقات منچستر در رقابت گرند پری رم حضور داشتیم و بعد از آن بازیکنان تیم دو تا سه هفته استراحت داشتند و مجددا تمرینات تیم ملی بلژیک آغاز شد. مهمترین رویدادی که پیش رو داریم گرند پری ژاپن است که تقریبا ۵ هفته دیگر برگزار می‌شود که این مسابقات همزمان است با برگزاری مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا و بعد از آن فاینال گرند پری بلغارستان را پیش رو داریم. پس از آن مسابقات بازی‌های اروپا را پیش رو داریم که این بازی‌ها دقیقا مثل بازی‌های آسیایی خودمان است که بعد از گرند پری بلغارستان برگزار می‌شود که این رویداد برای اروپایی‌ها خیلی مهم است.
مربی تیم ملی تکواندو بلژیک در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم از طریق رنکینگ المپیکی یک یا دو بازیکن را مستقیم وارد المپیک توکیو کنیم در غیر این صورت باید تلاش کنیم از طریق مسابقات اروپا سهمیه المپیک را کسب کنیم تا انشاالله تعداد بازیکنان بیشتری را در المپیک توکیو داشته باشیم. خوشبختانه شرایط بچه‌های تیم خوب است. ما تمرینات خوبی را پیگیری می‌کنیم اما شرایط سختی را پیش رو داریم و امیدوارم با لطف خدا و تلاش بچه‌ها نتیجه خوبی در آینده کسب کنیم.
نصر آزادانی در پاسخ به این سؤال که قرارداد شما تا المپیک است و آیا بعد از آن همکاری ادامه خواهد داشت یا خیر،‌گفت:‌ تمام تمرکز ما تا المپیک توکیو روی تیم بلژیک است و بعد از آن دوباره برای ادامه همکاری با فدراسیون کشور بلژیک صحبت خواهیم کرد. ما فعلا کار می‌کنیم و روی موفقیت این تیم تمرکز کرده‌ایم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. خدا را شکر همه شرایط اینجا خوب است و همه امکانات را داریم و همه چیز به خوبی پیش می‌رود.
مربی تیم ملی تکواندو بلژیک در پاسخ به این سؤال که آیا برای برگزاری کمپ تمرینی با تیم ملی تکواندوی ایران برنامه‌ای در نظر ندارید، گفت: ما برای برگزاری تمرین مشترک با تیم ملی ایران برنامه داریم. البته تصمیم داشتیم برای مسابقات جام فجر که سال گذشته برگزار شد حضور داشته باشیم و یک اردوی مشترک هم با تیم ملی ایران برگزار کنیم اما یکسری مسائل پیش آمده که به جای اینکه به ایران بیاییم به مسابقات دیگر اعزام شدیم. با پولادگر رئیس فدراسیون تکواندوی ایران صحبت‌هایی کردیم که اگر انشاالله همه چیز مهیا شود یک کمپ تمرینی چند هفته‌ای به صورت مشترک با تیم ملی ایران داشته باشیم اگر موافقت فدراسیون ایران و مربیان اعلام شود در آینده‌ای نزدیک این کار انجام می‌شود. البته در حال حاضر حجم مسابقات کسب سهمیه المپیک برای تیم‌ها خیلی زیاد است و همه کشورها مشغول کسب سهمیه المپیک هستند که انشالله اگر قسمت شود این اتفاقات بعد از مسابقات کسب سهمیه المپیک رخ خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.