صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رونمایی از تیم برانکو در بازی فوق حساس
رونمایی از تیم برانکو در بازی فوق حساس

رونمایی از تیم برانکو در بازی فوق حساس

کسب و کار نیوز: برانکو سرمربی کروات الاهلی امیدوار است تا در دیدار خانگی برابر الهلال نتیجه مثبت بگیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم الاهلی پس از پایان تمرین روز گذشته تیمش در ورزشگاه امیر محمد عبدالله الفیصل نفرات اصلی خود را انتخاب کرد و امروز نیز در زمین خانگی خود آخرین تمرین آماده سازی را برگزار می کند.
علی رغم اینکه تمرینات این تیم پس از بازگشت از اردوی اتریش پشت درهای بسته برگزار شده، اما خبر می رسد که برانکو وعده های تمرینی تیم در عربستان را افزایش داده و سعی دارد تا توازن خاصی بین خط دفاع و حمله برقرار کند. وی امیدوار است تا در این بازی خانگی و جلوی هواداران خودی بتواند نتیجه مثبتی بگیرد، انتظار می رود که برانکو تغییرات بزرگ در ترکیب الاهلی ایجاد کند. الکسیچ هافبک صربستانی و محمد الخبرانی مدافع فصل قبل القادسیه به نظر سورپرایزهای ترکیب فردای الاهلی باشند.
همچنین امیر منصور بن مشعل ناظر کلی الاهلی روز گذشته در تمرینات حضور پیدا کرد و از بازیکنان تیمش به دلیل نظم و دیسیپلین تیمی در اردو و همچنین تمرینات تشکر کرد و گفت که من پیگیر اخبار تیم بودم و از تمامی جزییات خبر دارم. او همچنین از برانکو، کادر فنی و کادر مدیریتی تشکر کرد و قول داد تا در صورت صعود پاداش خوب به بازیکنان وکادر فنی بدهد.
بعد از پایان تمرین روزگذشته بازیکنان به همراه کادرفنی و مسئولان در مراسم شام حضور یافتند.همچنین المالکی داور عربستانی در اردوی الاهلی حاضر شد و برای بازیکنان این تیم درباره قوانین جدید داوری صحبت کرد، برانکو به عنوان نماینده از سوی الاهلی از این داور نیز تشکر کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.