صفحه اصلی / استان ها / جلسه کمیسیون ماده ۵ گلستان برگزار شد
جلسه کمیسیون ماده ۵ گلستان برگزار شد

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان:

جلسه کمیسیون ماده ۵ گلستان برگزار شد

کسب و کار نیوز : مديركل راه و شهرسازي گلستان از برگزاري جلسه كميسيون ماده ۵ شهر های گرگان، رامیان، خان ببین، علی آباد و گنبد با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان گلستان, “حسین محبوبی” در گفت‌وگو باپایگاه خبری این اداره کل بیان داشت: تغییر کاربری، افزایش، کاهش تراکم، افزایش سطح اشغال ملک، ساختمان و بررسی ضوابط و مقررات حوزه مسکونی ازجمله مواردی بود که در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
دبیر کمیسیون ماده ۵ استان گلستان یادآورشد در این جلسه، رئیس شورای شهر و شهرداران شهرهای مذکور حضور داشتند.
این جلسه با حضور غراوی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری گلستان و سایر مدیران کل عضو این کمیسیون در محل سالن جلسات معاونت عمرانی برگزار شد.
کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران کمیسیونی است برای بررسی و تصویب طرح تفصیلی و تغییرات بعدی آن که به ریاست استاندار و در غیاب وی معاون امور عمرانی استانداری به عنوان قائم مقام و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی تشکیل می شود و معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی نیز مسئولیت دبیرخانه این کمیسیون را بر عهده دارد.
هم استانی ها برای اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵به پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به نشانی www://golestanrud.ir مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.