صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دورتموند در دفاع و حمله عالی بود
دورتموند در دفاع و حمله عالی بود
RUEDA DE PRENSA DE LUCIEN FAVRE

لوسین فاور:

دورتموند در دفاع و حمله عالی بود

کسب و کار نیوز : لوسین فاور، سرمربی بوروسیا دورتموند بعد از فتح سوپرجام آلمان توسط تیمش گفت دورتموند فقط برای پیروزی بازی کرده و در یک بازی دشوار موفق به فتح این جام باارزش شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بوروسیا دورتموند، تیم زردپوش ایالت وست‌فالیای آلمان دیشب در خانه خود، ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، در سوپرجام آلمان میزبان رقیب بزرگ و سنتی‌اش بایرن مونیخ بود. شاگردان لوسین فاور در این بازی موفق شدند بایرن را ۲-۰ شکست داده و در آستانه شروع فصل جدید یک جام باارزش به کلکسیون افتخارات این باشگاه اضافه کنند.
دو تیم در نیمه اول بازی دیشب به تساوی بدون گل رضایت دادند اما در نیمه دوم درخشش جیدون سانچو جام را برای زردپوشان به ارمغان آورد و باعث شد بایرن نتواند برای چهارمین سال پیاپی این جام را تصاحب کند. سانچو ابتدا در شروع نیمه دوم پاس گل اول دورتموند را به پاکو آلکاسر داد و سپس در دقیقه ۶۹ خودش موفق به گلزنی شد تا شاگردان لوسین فاور با پیروزی به کار خود در این بازی پایان دهند.
لوسین فاور در پایان بازی ضمن تمجید و ستایش از بازیکنانش گفت:” ما با تمام وجود می‌خواستیم در این بازی پیروز شویم. بایرن امروز تیم خیلی قوی‌ای بود و درصد مالکیت توپ خیلی زیادی داشت. فکر کنم آمار درصد مالکیت بایرن امشب ۶۵ درصد بود”.
فاور در ادامه گفت:” با اینحال ما موفق شدیم فرصت‌های گلزنی عالی خلق کنیم و دو بار دروازه حریف را باز کنیم. از این گذشته ما با دفاعی متراکم و با صبر و حوصله دفاع کردیم و این برای من خیلی راضی‌کننده است. رویهم‌رفته باید بگویم ما امروز خیلی خیلی خوب کار کردیم”.

همچنین مطالعه کنید:

بهبود عملکرد تعاونی ها برای مشارکت تولید ضرورت دارد/خیز تعاونی‌ها برای توسعه اشتغال دانش بنیان

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،‌ با نامگذاری سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.