صفحه اصلی / سرخط خبرها / تاثیر مثبت تغییرات مدیریتی در وزارت کار
تاثیر مثبت تغییرات مدیریتی در وزارت کار

محمدحسين برخوردار، عضو سابق اتاق بازرگاني تهران در گفتگو با «كسب‌وكارنيوز» مطرح کرد

تاثیر مثبت تغییرات مدیریتی در وزارت کار

کسب و کار نیوز-عضو سابق اتاق بازرگانی تهران از تاثیر مثبت تغییرات مدیریتی در وزارت کار خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدحسین برخوردار، عضو سابق اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با «کسب‌وکارنیوز» گفت: افزایش سودآوری مجموعه شستا به تغییرات مدیریتی این سازمان و اقدامات وزارت کار طی چند ماهه اخیر بر می‌گردد که البته بی‌تاثیر از شرایط تحریمی و افزایش فروش این شرکت‌ها در داخل نیست.

وی در توضیح افزود: باید تاکید کرد به نتیجه رسیدن هر پروژه‌ای زمان خاصی نیاز دارد. برخی از پروژه‌ها ممکن است بعد از یک سال و شاید بعد از گذشت چندین سال نتیجه بدهد؛ ازاین‌رو بخشی از اقدامات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این وزارتخانه در بلندمدت نتیجه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مشکلات وزارت کار در گذشته ضعف مدیریتی در این سازمان و هزینه‌های زائد بوده است. ورود وزیر جدید به وزارت کار، باعث انتخاب افراد جدید برای مدیریت مجموعه‌های مختلف شده که درنتیجه بازدهی شستا و شرکت‌های مرتبط را افزایش داده است. با تغییر مدیریت مجموعه رفتارهای سازمانی و اقدامات تغییر پیدا می‌کند و با تغییر برنامه‌های سازمان، برخی از هزینه‌های زائد حذف شده و میزان بهره‌وری افزایش پیدا می‌کند. در این صورت و با وجود اصلاحات ساختاری، پاسخ به توقعاتی که از شرکت‌ها می‌رود، کار سختی نیست. از جمله این توقعات به سرانجام رساندن پروژه‌هایی است که پیش از این در دست انجام بوده؛ اما یا به حال خود رها شده یا ناقص انجام شده است.
در کنار عوامل داخلی که حاصل اقدامات مدیریتی است، شرایط تحریمی و تاکید بر تامین بازار با خرید کالاهای داخلی نیز سهم مهمی در افزایش فروش کالای این شرکت‌ها داشته است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.