صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / چرا ۲۰۰۰ جایگزین ۱۸۱۸ شد؟
چرا ۲۰۰۰ جایگزین ۱۸۱۸ شد؟

چرا ۲۰۰۰ جایگزین ۱۸۱۸ شد؟

مشتریان تلفن ثابت می‌توانند از این پس برای دریافت و پرداخت هزینه کارکرد تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند.

به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت مخابرات تهران اعلام کرده با توجه به تجمیع کدهای مخابراتی، مشتریان مخابرات منطقه تهران، جهت پرداخت قبوض تلفن ثابت به جای شماره ۱۸۱۸ با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند.

با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه بانک و یا خودپرداز وجود نداشته و تمام مشتریان می‌توانند با داشتن یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب و رمز دوم و با شماره‌ گیری سامانه ۲۰۰۰، در حداقل زمان ممکن نسبت به دریافت کارکرد هزینه قبوض تلفن خود اقدام و از همین طریق نیز بدهی صورتحساب خود را پرداخت کنند. بنا بر اعلام، با توجه به ضرورت یکپارچه‌سازی سیستم‌های پرداختی و ضرورت مشتری مداری، سامانه ۲۰۰۰ علاوه بر خدمات اختصاصی مخابرات و همراه اول، امکان پرداخت قبوض گاز، برق، آب و فاضلاب، عوارض شهرداری و قبوض جریمه را نیز فراهم کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

الزام واحدهای دارای بیش از ۵۰ کارگر به اجرای طرح طبقه‌بندی

به گزارش کسب و کار نیوز ، کارشناسان و فعالان حوزه کار اجرای طرح طبقه‌بندی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.