صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فدراسیون مشکل مالی ملی‌پوشان را رفع کرد
فدراسیون مشکل مالی ملی‌پوشان را رفع کرد

ملی‌پوش بوکس:

فدراسیون مشکل مالی ملی‌پوشان را رفع کرد

کسب و کار نیوز : ملی‌پوش خراسانی تیم ملی بوکس ایران گفت: با تمرینات سخت و سنگینی که پشت سر گذاشتیم، امیدواریم بهترین نتیحه را کسب کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,محمد شوریان در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی بوکس ایران برای مسابقات جهانی روسیه، اظهار کرد: در اردوی بسیار خوبی هستیم. تمرینات تیم جلسه به جلسه و هفته به هفته سنگین‌تر و سخت‌تر می‌شود. با وجود مربیانی چون همایون امیری، اتابک کاراوند، غلامرضا کریمی و اصغر اشرفی و سرمربی‌گری علی استکی که یکی از بهترین مربیان دنیاست، امیدواریم بتوانیم بهترین نتیحه را کسب کنیم.
وی ادامه داد: این اردو برای آمادگی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان است که از ۱۵ شهریورماه در روسیه برگزار خواهد شد. ظاهرا اعلام کرده‌اند که این مسابقات سهمیه المپیک ندارد و رقابت‌های کسب سهمیه انتخابی المپیک در زمان دیگری‌ برگزار می‌شود. رقبای اصلی من از کشورهای قزاقستان، چین، ازبکستان، اوکراین و روسیه هستند. تمام این حریفان رزومه قوی و پر مدالی دارند.
بوکسور ملی‌پوش خراسانی تیم ملی بوکس ایران با اشاره به تمرینات سخت و سنگین در اردوهای تیم ملی، بیان کرد: با توجه به تمرینات سرمربی، مربی بدنساز و حجم فشار تمرینی بوکسورها، از لحاظ روحی و جسمی در شرایط بسیار خوبی هستیم و با انگیزه‌ای که تمام بچه‌ها دارند، امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم.
شوریان یادآور شد: از رئیس فدراسیون بوکس و سرمربی تیم ملی تشکر می‌کنم که به بوکسورهای تیم ملی کمک کردند و مشکل مالی که عمده‌ترین و مهم‌ترین مشکل مشتزنان تیم ملی بود را رفع کردند. در اردوهای اخیر این مشکل برطرف شده و موفقیت بچه‌ها مدنظر مسئولان و کادر فنی تیم ملی بوکس است.

همچنین مطالعه کنید:

اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.