صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / توماس باخ در آینده‌ای نزدیک به ایران سفر می‌کند
توماس باخ در آینده‌ای نزدیک به ایران سفر می‌کند

در نامه‌ای به صالحی امیری مطرح شد

توماس باخ در آینده‌ای نزدیک به ایران سفر می‌کند

کسب و کار نیوز :توماس باخ با ارسال نامه‌ای ضمن تقدیر از صالحی امیری برای حضور در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید IOC، اعلام کرد که با پذیرش دعوت رسمی رییس کمیته ملی المپیک ایران،‌ در آینده‌ای نزدیک به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک طی نامه‌ای به صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از حضور او در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید IOC تشکر کرد. او هم‌چنین اعلام کرد که برای بازدید از کمیته ملی المپیک ایران و موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک در آینده‌ی نزدیک به تهران سفر خواهد کرد.
در متن نامه تقدیرآمیز توماس باخ به رییس کمیته ملی المپیک ایران آمده است:
“جناب آقای سید رضا صالحی امیری
رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
رییس محترم، لطفا تشکر صمیمانه من را از بابت شرکت در صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس کمیته بین المللی المپیک و افتتاحیه خانه المپیک پذیرا باشید.
همچنین مایلم قدردانی خود را برای سخنان محبت آمیز جنابعالی در مورد اقدامات حرفه‌ای تیم ما و حمایت ایشان از کمیته‌های ملی المپیک در جهت ایفای ماموریت‌ها و مسئولیت‌های‌شان در جنبش المپیک ابراز نمایم. شخصا قدردانی شما را به همکارانم در دپارتمان روابط کمیته های ملی المپیک از طرف شما، ابلاغ خواهم کرد.
از دعوت سخاوتمدانه شما برای بازدید از آن کمیته ملی المپیک و موزه المپیک‌تان سپاسگزارم، پس از بررسی دقیق برنامه کاری سال ۲۰۱۹ خود، متاسفانه باید بگویم نمی‌توانم تاریخ مشخصی را برای سفر به جمهوری اسلامی ایران قطعی اعلام نمایم، ولی یقینا بازدید از کمیته ملی المپیک شما را در آینده نزدیک در نظر خواهم داشت، در عین حال لطفا در این خصوص با دپارتمان روابط کمیته های ملی المپیک در تماس باشید.
با آرزوی بهترین‌ها برای جنابعالی و آن کمیته ملی المپیک در فعالیت‌ها و تلاش‌های آتی
با ارادات و احترام
توماس باخ
رییس کمیته بین المللی المپیک”

همچنین مطالعه کنید:

مبادلات طلا ساماندهی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، باتوجه‌به ابلاغ ضوابط اختصاصی طلا ذیل تبصره ۴ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.