صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اعلام رقبای قایقرانان ایران در مسابقات جوانان جهان
اعلام رقبای قایقرانان ایران در مسابقات جوانان جهان

اعلام رقبای قایقرانان ایران در مسابقات جوانان جهان

کسب و کار نیوز :با اعلام استارت لیست مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان، رقبای قایقرانان کشورمان مشخص شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان از فردا با شرکت بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار از ۶۱ کشور در پیستی رومانی آغاز می شود.
با اعلام استارت لیست مسابقات، رقبای ۴ قایقران کشورمان در این رقابت ها مشخص شدند.
تیم ایران با ترکیب محمدنبی رضایی و عرفان زنده پی در بخش کانو و ایلیا نادر نژاد و مهرشاد شریفی در بخش کایاک با هدایت انوش عباسی مربی کایاک و ایمان پورعزیز مربی کانو در این رقابت ها شرکت خواهد کرد. ملی پوشان کشورمان در ۷ ماده این رقابت ها مسابقه خواهند داد.
پنجشنبه ۱۰ مرداد: ایلیا نادرنژاد در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان از ساعت ۱۱:۲۷ در گروه چهارم مقدماتی با رقبایی از مقدونیه، آرژانتین، جمهوری چک، دانمارک، کانادا، صربستان و ایتالیا رقابت می کند. عرفان زنده پی در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان از ساعت ۱۱:۴۸ در گروه سوم مقدماتی با نمایندگان چین تایپه، لهستان، روسیه، آلمان، کانادا و دانمارک مسابقه می دهد. محمدنبی رضایی در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال از ساعت ۱۳:۰۵ در گروه اول مقدماتی با حریفانی از ازبکستان، مقدونیه، استونی، لتونی، آلمان، کلمبیا، تاجیکستان و اسپانیا رقابت می کند. ایلیا نادرنژاد در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر جوانان از ساعت ۱۷:۱۰ در گروه اول مقدماتی با نمایندگان آمریکا، یونان، روسیه، لهستان، مجارستان، فرانسه و مقدونیه رو به رو می شود. عرفان زنده پی در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر جوانان از ساعت ۱۷:۳۵ در گروه اول مقدماتی با رقبایی از مکزیک، کرواسی، دانمارک، رومانی، روسیه، اسلواکی و ایتالیا مسابقه می دهد. محمدنبی رضایی در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال از ساعت ۱۸:۵۰ در گروه دوم مقدماتی با نمایندگان لتونی، ازبکستان، بلغارستان، ایتالیا، رومانی، آمریکا و تونس رقابت می کند.
شنبه ۱۲ مرداد: مهرشاد شریفی در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر جوانان از ساعت ۱۸:۳۶ در گروه سوم مقدماتی با قایقرانان مصر، شیلی، لهستان، بلغارستان، صربستان، کانادا، چین تایپه و ایتالیا رو به رو می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.