صفحه اصلی / استان ها / ۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال صنایع دستی فروخته شد
۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال صنایع دستی فروخته شد

در نمایشگاه صنایع دستی مشهد؛

۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال صنایع دستی فروخته شد

کسب و کار نیوز: در دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در مشهد، چهار میلیارد و 430 میلیون ریال صنایع دستی فروخته شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه سوم مردادماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد و تا پایان هفتم مرداد ماه پذیرای بازدیدکنندگان بود.
ابوالفضل مکرمی فر افزود: از این نمایشگاه به خوبی استقبال شد به طوریکه طبق اعلام ستاد اجرایی، بیش از ۳۰ هزار نفر از آن بازدید کردند.
وی اظهار کرد: محصولات سنگی، چوبی، سفال و سرامیک، نقاشی روی پارچه، گلیم و جاجیم و صنایع دستی دریایی از پرفروش ترین های این نمایشگاه بودند.
مکرمی فر افزود: در این نمایشگاه ۱۳ غرفه برتر شده اند که شامل غرفه های کاشی سنتی قدس، نمدمالی سمنان، چادر عشایری گنبد، شرکت ایرانشید، سازهای چوبی مجیدی کاشمر، حصیربافی گیلان، خانه دسبافته های عشایری مرگان پارس، همجوشی شیشه آذربایجان شرقی، زیورآلات هخامنش، سفال و سرامیک همدان، غرفه کارگاه های دارای گواهی کیفیت استاندارد در رشته سازهای سنتی و صنایع دستی قوچان است.
دهمین نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی، از سوم تا هفتم مردادماه با هدف ترویج و آموزش صنایع دستی کشور و استان با حضور ۲۵۰ مشارکت کننده از ۲۸ استان و ۲۸ شهرستان خراسان رضوی برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.