صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نساجی در استادیوم همجوار؛ منتفی است
نساجی در استادیوم همجوار؛ منتفی است

نساجی در استادیوم همجوار؛ منتفی است

کسب و کار نیوز :استادیوم شهید وطنی قائمشهر برای بازی های لیگ برتر آماده می شود و تیم نساجی مجبور نیست برای میزبانی به استادیوم های همجوار برود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, غلامرضا بهروان، رییس هیات فوتبال استان مازندران که در این باره با تسنیم صحبت می کرد گفت: جا دارد همین‌جا از تمام مقامات استان تشکر کنم. همه آن‌ها بسیج شده‌اند و شبانه‌روزی کار می‌کنند تا استادیوم وطنی آماده شود. تقریباً هم ورزشگاه در حال آماده‌سازی نهایی است و فکر می‌کنم این استادیوم تا پیش از آغاز بازی‌های لیگ برتر آماده خواهد شد. این را هم بگویم،‌ ورزشگاه وطنی از ورزشگاه سایر شهرها عقب نیست و با همتی که وجود دارد تا شروع مسابقات آماده خواهد شد. قرارداد نصب دوربین‌های مداربسته، بسترسازی نصب گیت‌های ورودی و بازسازی کامل رختکن‌ها و راه‌های ورودی هم به طور کامل انجام شده و مشکلی نداریم.
رییس هیات فوتبال استان مازندران هم چنین در خصوص واگذاری امتیاز باشگاه نساجی مازندران به مالکان جدید گفت: ما در جایگاهی نیستیم که این واگذاری را انجام دهیم. ما حتی در جلسات هم نبودیم و این گله را هم از دوستان دارم که در جلسات ما را دعوت نکرده‌اند. البته مشکلی وجود ندارد، آقایان اینطور تشخیص داده‌اند که ما نباشیم! در هر صورت بخش اعظم کار به همت استانداری انجام شده است و متممی هم برای واگذاری باشگاه به مالکان جدید نوشته شده است. ما هم آمادگی کامل را برای کمک به این واگذاری داریم. جا دارد یک تشکر هم از مالکان جدید نساجی انجام دهم که تیم را تحویل گرفته‌اند و اردوهای خود را هم به طور منظم برگزار می‌کنند. من هم به‌عنوان یکی از متولیان فوتبال استان وظیفه دارم از حسن‌زاده،‌ صنیعی‌فر، حدادیان، اژدری و تمام کسانی که به صورت خصوصی تیم‌داری می‌کنند تشکر می‌کنم و مطمئن باشند علاقه‌مندان فوتبال همیشه قدر آن‌ها را خواهند دانست.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.