صفحه اصلی / استان ها / نصب ۳ دستگاه باسکول محورکش جدید در پاسگاه های پلیس راه استان کرمان
نصب ۳ دستگاه باسکول محورکش جدید در پاسگاه های پلیس راه استان کرمان
SONY DSC

نصب ۳ دستگاه باسکول محورکش جدید در پاسگاه های پلیس راه استان کرمان

کسب و کار نیوز : مدير کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان كرمان از نصب۳ دستگاه باسکول محورکش جديد پاسگاه های پلیس راه حوزه شمال استان كرمان تا پایان امسال خبرداد .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی , سیدعلی حاج سیدعلیخانی با اعلام این خبراظهار داشت: درحال حاضر ۸ دستگاه باسکول درمحورهای استان کرمان فعالند و به زودی ۳ دستگاه باسکول استاتیک ودینامیک دیگرنیزتوسط اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان درمحل پاسگاه های پلیس راه استان نصب خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه باسکول های موجود از نوع محورکش استاتیک و دینامیک و حین حرکت، ازنوع سیار میباشد، گفت : نصب این باسکول ها به منظور مدیریت توزین درمحورهای استان و جهت جلوگیری از خسارت وارده به ساختمان جاده از حمل باراضافی صورت گرفته است و ظرفیت توزین باسکول ها برای هر محور تا ۳۰ تن تعریف شده است.
حاج سیدعلیخانی تصریح کرد: حمل بار اضافه بر استاندارد تریلر ها و کامیونها توسط برخی از رانندگان صدمه جدی به آسفالت و پل ها وارد می کند، لذا این باسکول ها قابلیت توزین تک تک محورهای کامیون ،کمرشکن و بوژی به صورت دینامیک واستاتیکی دارند و پس از توزین آخرین محور، وزن کل توسط نمایشگر بیرونی به راننده و پلیس اعلام می گردد، همچنین طبق معیارهای مشخصی میزان صدمات وارده بر اساس کیلومتر طی شده محاسبه و مبلغ جریمه مشخص وبرگ آن به رانندگان خاطی تحویل می شود.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: در شمال استان کرمان ۱۲ پاسگاه پلیس راه،کار نظارت بر ترافیک محور های برون شهری را مدیریت می نمایند که طبق قانون وظیفه ساخت پاسگاهها و تجهیز آنها بر عهده وزارت راه و شهر سازی که در استانها بر عهده اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.