صفحه اصلی / اصناف / برندها / بخش فیلم سونی سود ۳.۷ میلیون دلاری کسب کرد
بخش فیلم سونی سود ۳.۷ میلیون دلاری کسب کرد

نسبت به فصل اول سال ۲۰۱۸؛

بخش فیلم سونی سود ۳.۷ میلیون دلاری کسب کرد

وضع بخش فیلم شرکت سونی در فصل اول سال جاری به خاطر اکران یک فیلم بزرگ نسبت به بازه مشابه سال ۲۰۱۸ بهبود داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت سونی پیکچرز در فصل اول سال میلادی جاری که از آوریل تا ژوئن بود ۳.۷ میلیون دلار سود ثبت کرد. این در حالی است که شرکت در بازه مشابه سال گذشته ۶۸ میلیون دلار ضرر بالا آورده بود.سود واحد فیلم شرکت سونی ۱۱ درصد رشد کرد و فیلم «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» با وجود اینکه بزرگ‌ترین اکران این شرکت در آن بازه بود، عملکردی ضعیف‌تر از حد انتظار داشت. سود بخش فیلم به این دلیل بالاتر بود که در بازه مشابه سال گذشته اکران بزرگی نبود. فیلم «اسپایدرمن: دور از خانه» که اخیرا توانست از مرز یک میلیارد دلار فروش در باکس‌ آفیس جهانی عبور کند، در آغاز جولای و درست پس از پایان فصل اکران شد.تخمین سود کل بخش فیلم در یک سال کامل منتهی به مارس ۲۰۲۰ هنوز بدون تغییر ۶۰۰ میلیون دلار باقی مانده است.

با این حال در فصل اول سال جاری سود کل شرکت سونی در مقایسه با بازه مشابه سال گذشته با کاهشی یک درصدی به ۱۷.۵۲ میلیارد دلار رسید.بخش موسیقی سونی ۳۵۳ میلیون دلار سود ثبت کرد که ۶.۲ درصد افزایش داشت و میزان کل فروش آن هم با افزایشی ۲۱ درصدی به ۲.۰۲ میلیار دلار رسید.پلی‌استیشن۴ هنوز با افزایش فروش سخت‌افزاری خود دارایی خوبی برای سونی بود اما میزان کل سودش به خاطر کاهش فروش نرم‌افزارها و اثر منفی نرخ تبدیل ارز کمی کاهش داشت و به ۴.۲۱ میلیارد دلار رسید.

سونی در فصل اول امسال ۳.۲ میلیون پلی‌استیشن۴ فروخت که اندازه سال قبل بود و با توجه به سن این کنسول قابل توجه بود. درآمد عملیاتی بخش گیمینگ شرکت با اندکی کاهش به ۶۷۹ میلیون دلار رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.