صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / بازدید خارجی ها از مراکز فناوری باعث اعتلای وجهه ایران می شود
بازدید خارجی ها از مراکز فناوری باعث اعتلای وجهه ایران می شود

سورنا ستاری:

بازدید خارجی ها از مراکز فناوری باعث اعتلای وجهه ایران می شود

معاون علمی رئیس جمهور گفت: بازدید مسئولان کشورهای خارجی از مراکز فناوری ما باعث اعتلای وجهه ایران در سطح بین الملل می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، سونگ تائو، وزیر امور بین الملل حزب کمونیست چین به همراه «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از پارک فناوری پردیس بازدید کرد. سورنا ستاری در این بازدید گفت: من خوشحالم که هر هیئت خارجی که به ایران می‌­آید، یکی از مکان‌هایی که تقاضای بازدید از آن را دارد، پارک فناوری پردیس است.وی ضمن اشاره به اینکه سطح تکنولوژی­‌هایی که در پارک فناوری پردیس وجود دارد، بسیار بالاست، افزود: در طی سال گذشته، بیش از هزار بازدید کننده از پارک فناوری پردیس داشته‌­ایم که بخشی از آنها مقامات خارجی بوده­‌اند. سطح بالای تکنولوژی و فناوری در اینجا برای آنها جالب است. خود من هم هر زمان به پارک فناوری پردیس می­‌آیم، چند محصول جدید می­‌بینم؛ این درحالی است که من زیاد از پارک دیدن می­‌کنم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ضمن اظهار اینکه این بازدیدها باعث اعتلای وجهه ایران در سطح بین المللی می‌­شود، گفت: بازدیدهای هیئت­‌های خارجی از پارک فناوری پردیس، باعث تغییر وجه ایران از کشوری که فقط نفت و گاز دارد، به کشوری که منابع انسانی متخصص و با اعتماد به نفس دارد و کشوری که صاحب تکنولوژی­‌های سطح بالا در حوزه‌­های مختلف است، می‌­شود. ما در اینجا به آنها آینده اقتصادی این کشور را نشان می­‌دهیم. پس از دیدار دو جانبه سونگ تائو و سورنا ستاری،‌ وزیر امور بین الملل حزب کمونیست چین از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس، بازدید کرد و با محصولات دانش بنیانی که شرکت‌های مستقر در پارک تولید کرده‌اند، آشنا شد.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.