صفحه اصلی / استان ها / پلمپ ۹وسیله شهربازی غیراستاندارد در ایلام
پلمپ ۹وسیله شهربازی غیراستاندارد در ایلام

پلمپ ۹وسیله شهربازی غیراستاندارد در ایلام

کسب و کار نیوز: مدیرکل استاندارد وتحقیقات صنعتی استان گفت: از ابتدای تیرماه امسال تاکنون ۹ دستگاه وسیله بازی غیراستاندارد بخش خصوصی واقع در پارک تفریحی کوثر شهر ایلام پلمپ شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز ایلام ؛ مهناز همتی افزود: هفت وسیله شهربازی که قبلارفع پلمب شده بودندپلمپ ۹وسیله شهربازی غیراستاندارد در ایلام به علت عدم استانداردسازی از فعالیت آنها جلوگیری و برای پلمب مجدد در دستور کار مراجع قضایی قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲ وسیله شهربازی کوثر در فرایند استاندارد سازی قرار دارند، افزود: سال گذشته ۲ شهربازی سرپوشیده و هفت وسیله بازی مستقر در سطح شهر ایلام به‌دلیل عدم استاندارد پلمب شدند.
همتی یادآور شد: براساس مصوبه شورای عالی استاندارد و به‌منظور تامین ایمنی و سلامت استفاده کنندگان، وسایل بازی و تجهیزات شهربازی در کشور مشمول استاندارد اجباری هستند.
مدیرکل استاندارد وتحقیقات صنعتی استان تاکید کرد: در صورت همکاری مالکان و بهره‌برداران این‌گونه وسایل، اداره کل استاندارد استان نیز تمام تلاش خود را برای استانداردسازی ۱۰۰ درصد وسایل و تجهیزات شهربازی‌ها و زمین‌های بازی موجود در استان در راستای حفظ سلامت و تأمین ایمنی فرزندان بکار می برد.
همتی تصریح کرد: نصب تجهیزات بازی در شهربازی و پارک‌ها منوط به ثبت آن در سامانه نظارت بر وسایل تفریحی است و این تجهیزات از سوی شرکت بازرسی که مورد تایید سازمان ملی استاندارد است بررسی و مجوز نصب به آن‌ها داده می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.