صفحه اصلی / استان ها / تعمیرات اساسی پل های بزرگ در محور ارتباطی کندوان
تعمیرات اساسی پل های بزرگ در محور ارتباطی کندوان

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های مازندران :

تعمیرات اساسی پل های بزرگ در محور ارتباطی کندوان

کسب و کار نیوز : رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از عملیات اجرایی تعمیر و مرمت اساسی دو پل بزرگ در محور ارتباطی کندوان با احداث رادیه (رفع آب شستگی) و برید(ساخت دیوار حائل) خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی , محسن محمدنژاد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : پل‌ها نمی توانند برای همیشه باقی بمانند و هر شکل سازه ای که به کار برده شود و یا هر مصالحی که استفاده شود ، دیر یا زود آثار فرسودگی در آنان ظاهر می شود, بنابراین موضوع ارزش پلها و خسارات ناشی از بی توجهی به نگهداری آنها یکی از مواردی است که باید به طور وسیع و گسترده مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد : پل ها جزء ابنیه مهم راهها بوده که در سال های اخیر عمدتاً برداشت بی رویه مصالح پائین دست پل ها آب شستگی پایه ها و تخریب فونداسیون آن را بدنبال داشته که در نتیجه خسارات سنگینی را به این اداره کل جهت بازسازی مجدد آن تحمیل نموده است.
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح نمود : از این رو تعمیرات اساسی پل ” مرگن ” و ” اوجانو” در محور ارتباطی کندوان با در نظر گرفتن اعتباری بالغ بر۱۵۰میلیارد ریال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
محمد نژاد اظهار داشت: پلها همواره نقش موثری در ایجاد ارتباط میان اقوام و شکوفایی اقتصادی جوامع ایفا نموده و درتامین شبکه ارتباطی راههای یک کشور از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.