صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / کارنامه انتصاب بانوان در مناصب مدیریتی هفته دولت ارائه می‌شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت

کارنامه انتصاب بانوان در مناصب مدیریتی هفته دولت ارائه می‌شود

کسب و کار نیوز - معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: کارنامه تحقق دستور رئیس‌جمهور برای انتصاب بانوان در مناصب مدیریتی به‌زودی در هفته دولت ارائه می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور به اجرایی شدن طرح گفتگوی ملی خانواده در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: طرح‌های دیگری مانند طرح ارتقای تاب‌آوری اجتماعی با موفقیت در خراسان شمالی اجراشده است و مرحله بعدی این طرح در سال ۹۸ اجرا خواهد شد.

وی به همکاری این معاونت با آموزش‌وپرورش خراسان شمالی برای افزایش سواد دختران بازمانده از تحصیل اشاره کرد و افزود: بررسی وضعیت زنان روستایی و اشتغال آن‌ها نیز در برنامه امروز مطرح خواهد شد.

ابتکار از ارائه کارنامه‌ای در حوزه بانوان در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: در این کارنامه مشخص خواهد شد مسئله دستور ۳۰ درصدی حضور بانوان در بخش‌های مختلف به چه میزان تحقق‌یافته است.

وی مهم‌ترین مشوق بانوان را تعادل بین کار در بیرون و منزل دانست و افزود: زنان باید درعین‌حالی که محور خانواده هستند به فعالیت‌های اجتماعی خود برسند و رسیدن به این تعادل نیاز‌هایی دارد که مرخصی‌های بعد زایمان ازجمله آنهاست.

ابتکار به نقش زنان در خانواده نیز اشاره کرد و بیان کرد: فرزند آوری یک نقش انسانی برای بانوان است، اما باید نقش اقتصادی نیز برای بانوان در نظر گرفت.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در رابطه با حضور زنان در ورزشگاه ها تصریح کرد : با توجه به مناسب سازی هایی که در ورزشگاه ها انجام شده است ، از جمله جداسازی ورودی ها، مسیرها و محل نشستن تماشاگران، به زودی شاهد حضور زنان در ورزشگاه ها خواهیم بود و این وعده وزیر ورزش و جوانان محقق خواهد شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.