صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / از رفتن پپه به آرسنال ناراحت نیستم
از رفتن پپه به آرسنال ناراحت نیستم
Real Madrid's Italian coach Carlo Ancelotti gestures during the UEFA Champions League semi-final second leg football match Real Madrid FC vs Juventus at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid on May 13, 2015. AFP PHOTO/ GERARD JULIEN (Photo credit should read GERARD JULIEN/AFP/Getty Images)

چلوتی:

از رفتن پپه به آرسنال ناراحت نیستم

کسب و کار نیوز:

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ناپولی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان جاری برای جذب نیکلاس پپه، وینگر باشگاه فرانسوی لیل تلاش زیادی کرد ولی اخیراً اخبار منتشر شده حاکی از این بود که ناپولی در این راه ناکام شده و پپه به زودی به آرسنال ملحق خواهد شد. کارلو آنچلوتی بعد از انتشار این اخبار می‌گوید از این بابت ناراحت نیست.
نیکلاس پپه، ملی‌پوش ساحل عاجی است که فصل گذشته موفق شده برای باشگاه فرانسوی لیل در لیگ۱فرانسه ۲۲ گل به ثمر برساند و نام خود را به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای فوتبال فرانسه مطرح کند. در تابستان جاری شایعات زیادی درباره پیوستن پپه به باشگاه‌های بزرگی مثل منچستر یونایتد، لیورپول، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز مطرح شده است.
اما در نهایت مشخص شد که رقابت اصلی برای جذب پپه بین ناپولی و آرسنال خواهد بود. اما در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد که ناپولی در این رقابت از آرسنال شکست خورده و پپه به زودی با قراردادی ۸۰ میلیون یورویی راهی آرسنال خواهد شد.
کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی ۳-۰ تیمش بر لیورپول که دیشب در یک بازی دوستانه اتفاق افتاد در پاسخ به سوال خبرنگاران به نظر می‌رسید از دست دادن پپه را پذیرفته است. او در این باره گفت:” دلم نمی‌خواهد راجع به بازیکنان تیمهای دیگر صحبت کنم ولی از این بابت ناراحت نیستم”.
آنچلوتی در ادامه گفت:” پنجره نقل و انتقالات فعلا تمام نشده و ما وقت زیادی داریم. ما به دنبال جذب بازیکن هستیم و اگر فرصتی پیدا شود از فرصت‌هایمان استفاده خواهیم کرد”.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.