صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / نقش بازرسی در رصد و اصلاح امور سازمانی انکارناپذیر است
نقش بازرسی در رصد و اصلاح امور سازمانی انکارناپذیر است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب:

نقش بازرسی در رصد و اصلاح امور سازمانی انکارناپذیر است

کسب و کار نیوز: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب با اشاره به اهمیت وظایف واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات گفت: نقش بازرسی در رصد و اصلاح امور سازمانی انکارناپذیر است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, احمد محمدی در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و جدید بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که دیروز (یکشنبه، ۶ مردادماه) برگزار شد، تأثیرگذاری این واحد را در همه بخش‌های مختلف سازمان مهم ارزیابی کرد و افزود: در راستای تحقق اهداف سازمان و رشد و توسعه صنعت نفت، نقش و اثرگذاری بازرسی بسیار بارز و حیاتی است.
وی تصریح کرد: بازرسی و پاسخگویی به شکایات از طریق اعمال شیوه نظام‌مند و سیستم‌محور، پرهیز از سلیقه‌گرایی، اجرای اصولی و صحیح فعالیت‌ها متناسب با شرایط روز، بازنگری در وظایف و اولویت‎بندی آنها با انجام برنامه‌ریزی دقیق و منظم می‌تواند به بهبود عملکرد سازمان کمک کند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب افزود: حجم فعالیت‌های واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات بسیار زیاد است و متناسب با تعداد نیروهای موجود در آن نیست، زیرا طیف وسیعی از امور را در عرصه پیشگیری و اصلاح امور برعهده دارند، بنابراین ضروری است با همیاری و کمک به شیوه درست و منطقی برای بهبود فرآیند گام برداریم.
محمدی عنوان کرد: ما در یک جنگ اقتصادی هستیم و برای مقابله با مشکلات و تهدیدهای موجود نهایت تعاون و همکاری باید صورت پذیرد تا نقصان‌ها و کمبودها برطرف شود و صنعت نفت که متعلق به آحاد مردم است به سرمنزل مقصود برسد.
در ادامه خدارحم محمدرضایی، رئیس پیشین بازرسی و پاسخگویی به شکایات مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در این نشست گفت: از همان ابتدای آغاز به‌کار با راهبرد پیشگیری و مطابق با برنامه و منشور اخلاقی در بازرسی برای تحقق اهداف سازمان برنامه‌ها را آغاز کردیم.
وی ادامه داد: انصاف، استدلال، استقلال در بررسی‌ها، امانت‌داری و رعایت حریم خصوصی افراد از جمله مواردی است که همواره در حرفه ما حائز اهمیت بوده و سرلوحه کار ما قرار دارد.
محمدرضایی افزود: احیای ساختار اداری و به‌روزآوری زیرساخت‌ها و بسترهای ارتباطی، فعال کردن سامانه بازرسی و تمرکز بر حل مسائل در درون سازمان، از جمله اقدام‌هایی بود که نهایت تلاشمان را برای تحقق آنها به کار گرفتیم.
فالح فرج‌الله چعب، رئیس جدید بازرسی و پاسخگویی به شکایت مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه این نشست گفت: امیدوارم با کمک همه همکاران و رهنمودهای آنها بتوانم اقدام‌های مثبتی در این حوزه ایفا کنم.
وی افزود: بنا داریم در سه حوزه اصلی زمانی (ایجاد برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه مدت)، مکانی (ستادی، عملیاتی و برون‌سازمانی) و عملکردی (امور تولید، امور فنی، امور حقوقی و روابط کارکنان) برنامه‌ای منسجم و یکپارچه را به‌کار گیریم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.