صفحه اصلی / اصناف / معنای واردات برنج در فصل برداشت برنج چیست ؟
معنای واردات برنج در فصل برداشت برنج چیست ؟

بشکند دستی که برنج وارد می‌کند

معنای واردات برنج در فصل برداشت برنج چیست ؟

نماینده مردم ساری در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: بارها گفته‌ایم که معنای واردات برنج در فصل برداشت برنج چیست؟ بشکند دستی که برنج وارد می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد دامادی در جلسه‌ علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: شما نتوانستید کود را مدیریت کنید. شما قیمت کنجاله را مدیریت نکردید. شما کانال‌های آب کشاورزی مازندران که قطب اول کشاورزی است را کنترل نکردید.

دامادی خطاب به حجتی تاکید کرد:‌ معنای واردات برنج در فصل برداشت برنج چیست؟ بارها گفته‌ایم که بشکند دستی که برنج وارد می‌کند. آقای وزیر به خودتان بیایید و به حال کشاورزان ما فکری بکنید. نماینده مردم ساری در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: صد بار تقاضای بازدید در منطقه را داشتیم اما اتفاقی نیفتاد. جاده‌ای اخیرا کلید خورده است اما آیا با اعتبار ۴ میلیارد تومان جاده ۲۰ کیلومتری تمام می‌شود؟ پل نکاچوب همچنان قربانی می‌گیرد. آقای اسلامی شما خود استاندار منطقه بوده‌اید و مشکلات را می دانید. وی در پایان خطاب به وزیر نیرو گفت: اگر می‌خواهید کشاورزی رونق بگیرد باید سدهای مازندران را جدی بگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.