صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / توضیح مهم محمودزاده در مورد لیگ یک
توضیح مهم محمودزاده در مورد لیگ یک

توضیح مهم محمودزاده در مورد لیگ یک

کسب و کار نیوز :فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به طور حتم 26 مرداد آغاز می شود و به هیچ وجه با تاخیر دوباره روبرو نخواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری بازی های دسته اول دراین باره ادامه می دهد: پیش تر هم اعلام کردیم تیم ها تا ۱۶ مرداد فرصت خواهند داشت تا نام ۱۴ بازیکن خود را برای ما لیست کنند. اگر این اتفاق صورت نگیرد به طور حتم تیم از جدول بازی ها کنار گذاشته می شود چون این مصوبه اعضای هیات رییسه سازمان لیگ است که به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم رسیده است. متاسفانه فصل گذشته تیم های نفت تهران و سیاه جامگان کلیت بازی ها را زیر سوال بردند و این فصل برای جلوگیری این اتفاق مصوب شده که تیم ها باید ده روز پیش از شروع بازی ها به سازمان لیگ لیست دهند. هم چنین تیم هایی که به دنبال فروش امتیاز و یا خرید امتیاز هستند باید تا ۱۶ مرداد همه راه های قانونی را طی کنند. در غیر اینصورت از جدول بازی ها کنار گذاشته می شوند و این اتفاقی است که به طور حتم رخ خواهد داد.
اما تیمی که از جدول بازی ها کنار گذاشته می شود در چه رده ای از بازی ها حاضر خواهد شد؟ فریبرز محمودزاده در پاسخ به این سوال می گوید: تیمی که تا ۱۶ مرداد نام ۱۴ بازیکن خود را برای ما لیست کند به دو رده پایین تر فرستاده می شود و تیمی که جایگزین می شود تیم دسته دومی نخواهد بود. طبق قانون آخرین تیم دسته اولی که سقوط کرده جایگزین تیم حذف شده می شود. پیش از این قرار بود بازی های دسته اول از ۱۴ مرداد آغاز شود که با توجه به درخواست بیشتر تیم ها مبنی بر تاخیر در شروع بازی ها ما مصوب کردیم که بازی ها از ۲۶ مرداد آغاز شود و به هیچ وجه این زمان دستخوش تغییر نخواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.