صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / استراحت اوزیل و کولاسیناچ برای بازیابی روحیه
استراحت اوزیل و کولاسیناچ برای بازیابی روحیه

اونای امری به ستاره‌های دزد زده تیمش استراحت داد

استراحت اوزیل و کولاسیناچ برای بازیابی روحیه

کسب و کار نیوز :اونای امری، سرمربی آرسنال می‌گوید علت عدم حضور مسوت اوزیل و سئاد کولاسیناچ در دیدار دوستانه آرسنال و لیون، درگیری‌شان با سارقین خودرو در لندن بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اونای امری، سرمربی آرسنال اعلام کرد مسوت اوزیل و سئاد کولاسیناچ، دو ستاره تیمش به این دلیل در جریان دیدار دوستانه توپچی‌ها مقابل لیون، که با شکست ۲-۱ آرسنال همراه بود، در میدان حضور نداشته‌اند که این دو بعد از ماجرایی که در روزهای اخیر تجربه کردند و با سارقین چاقو به دستی که قصد سرقت اتوموبیل‌شان را داشتند درگیر شدند، از نظر روحی- روانی آمادگی کامل برای به میدان رفتن را نداشته‌اند.
اخیراً تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد سئاد کولاسیناچ، ستاره بوسنیایی آرسنال در حال مقابله با مهاجمینی نقابدار است که تلاش می‌کردند ماشینی که مسوت اوزیل سوار آن بود را به زور سلاح سرد به سرقت ببرند.
اوزیل و کولاسیناچ در جریان آن حادثه مجروح نشدند ولی عدم حضور آنها در دیدار دوستانه آرسنال و لیون در استادیوم امیریتس باعث شد سوال‌هایی درباره علت عدم حضورشان مطرح شود. اما اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال بعد از این بازی گفت معتقد بوده دو ستاره‌اش از نظر روانی آماده بازی در میدان نیستند و ترجیح داده آنها در این شرایط در کنار خانواده‌هایشان باشند و با آنها وقت بگذرانند.
امری در پاسخ به خبرنگاران گفت” تک تک بازیکنها در تیم ما اهمیت زیادی دارند. هر اتفاقی که می‌افتد ما باید تصمیم بگیریم، تصمیمی که برای تیم و بازیکنها بهترین تصمیم ممکن باشد”.
سرمربی آرسنال در ادامه گفت:” بازی کردن در این بازی برای مسوت و سئاد خوب نبود چون از نظر ذهنی ۱۰۰درصد آماده نبودند. اتفاقی که برای آنها افتاده بود یک اتفاق شخصی ولی مهم بود و ما به آنها فرصت دادیم تا کمی آرامش پیدا کنند و با احساس امنیت و راحتی به تیم برگردند. آنها حالا در کنار خانواده‌هایشان هستند”.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.