صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / نخستین پروانه بهداشتی محصولات پلی‌اتیلن در صنعت پتروشیمی برای بندرامام صادر شد
نخستین پروانه بهداشتی محصولات پلی‌اتیلن در صنعت پتروشیمی برای بندرامام صادر شد

از سوی سازمان غذا و دارو

نخستین پروانه بهداشتی محصولات پلی‌اتیلن در صنعت پتروشیمی برای بندرامام صادر شد

کسب و کار نیوز: شرکت پتروشیمی بندرامام برای نخستین بار در صنعت پتروشیمی کشور موفق به کسب پروانه ۵ ساله ‪Food Grade‬ برای ۲ محصول اصلی خود شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, شرکت پتروشیمی بندرامام به منظور حمایت از محیط زیست، ارتقای سلامت جامعه و بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود موفق به کسب پروانه پنج ساله Food Grade برای محصولات پلی‌اتیلن سنگین (‪HD‬) و پلی‌اتیلن سبک (‪LD‬) از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت شد.
پتروشیمی بندرامام مراحل دریافت پروانه ‪Food Grade‬ را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و در این سال‌ها با ارتباط مستقیم و موثری که با وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه جندی‌شاپور اهواز داشت، موفق شد تمامی مراحل دریافت این پروانه را با موفقیت پشت سر بگذارد.
لازمه دریافت پروانه ‪Food Grade‬، دریافت مجوزهای مقدماتی دیگری از جمله پروانه بهداشتی تاسیس و بهره‌برداری، دریافت گواهینامه برای مسئولان فنی، پروانه بهداشتی ساخت محصولات‪LD ‬ و HD‬، طراحی لوگوی جدید روی کیسه‌های بسته‌بندی محصولات‪LD ‬ و ‪ HD‬به همراه شماره پروانه بهداشتی ساخت و سیب سلامت بود که با پیگیری‌های مستمر شرکت بسپاران بندرامام این مجوزها کسب شد.
پروانه بهداشتی ساخت محصولات پلی‌اتیلن سنگین و سبک برای نخستین بار در صنعت پتروشیمی کشور ازسوی شرکت پتروشیمی بندرامام دریافت شده است.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.