به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو(پاون)، “هادی مدقق” در گفتوگو با برنامه “روی خط خبر” شبکه خبر با اشاره به اینکه چهار روش بهمنظور دریافت شماره تلفن همراه مشترکان برای ارسال قبوض پیامکی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در روش نخست، ماموران قرائت کنتور پس از مراجعه به منازل شماره تلفن همراه مشترک را دریافت و در سامانه ثبت خواهند کرد.
وی ادامه داد: در روش دوم نیز سرشمارهای اعلام شده است که مشترکان با ارسال شماره شناسه اشتراک خود، اطلاعاتشان در سامانه ثبت خواهد شد و پس از این قبوض خود را به شکل پیامک دریافت خواهند کرد.
مدقق افزود: در روش سوم نیز مشترکان میتوانند با مراجعه به سایت ۳۹ شرکت توزیع در سراسر کشور نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند. همچنین اپلیکیشنی در سایتهای یاد شده قرار گرفته که مشترکان میتوانند با استفاده از آن علاوه بر دریافت قبوض الکترونیکی، تمامی خدمات پس از فروش را از طریق این اپلیکیشن دریافت کنند.
مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر در پایان گفت: هم اکنون در دو استان کشور این برنامه کاملا پیادهسازی شده و در این مناطق تنها قبوض الکترونیک صادر میشود.
مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر:
قبوض کاغذی ۳۶ میلیون مشترک برق از مهرماه حذف میشود
کسب و کار نیوز: مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر با تاکید بر اینکه صدور قبوض کاغذی برای 36 میلیون مشترک برق کشور از مهرماه امسال متوقف خواهد شد، گفت: در حال حاضر شماره تلفن همراه بیش از 80 درصد مشترکان برق بهمنظور ارسال قبوض پیامکی و دیجیتال جمعآوری شده است.