صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / درخشش مایکل فلپس جدید در رقابتهای جهانی
درخشش مایکل فلپس جدید در رقابتهای جهانی

درخشش مایکل فلپس جدید در رقابتهای جهانی

کسب و کار نیوز: درخشش کیلب درسل شناگر 22ساله آمریکایی در رقابتهای جهانی کره جنوبی باعث شده او با مایکل فلپس اسطوره آمریکایی شنا مقایسه شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, کیلب درسل، شناگر ۲۲ساله آمریکایی در رقابتهای جهانی شنا که در کره جنوبی برگزار می‌شود تا اینجا آنچنان درخشان ظاهر شده که از همین حالا مقایسه او با مایکل فلپس اسطوره آمریکایی شنا آغاز شده است. درسل دیروز شنبه در رقابتهای جهانی در سه ماده دیگر به مدال طلا دست یافت تا نام خود را به عنوان پدیده جدید دنیای شنا مطرح کند.
درسل به این ترتیب تعداد کل مدالهای طلای خود در این رقابتها را به عدد شش رساند و امروز یکشنبه فرصت این را دارد تا مدالهای طلایش را هفت تایی کند. در این صورت، او به رکورد خود در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ دست خواهد یافت.
درسل در ماده ۵۰ متر آزاد خیلی زود از سایر رقبا پیش افتاد و با ثبت زمان ۲۱٫۰۴ ثانیه موفق شد رکورد آمریکا و رکورد رقابتهای جهانی را بشکند.
درسل سی دقیقه بعد برای شرکت در رقابتها ۱۰۰متر پروانه به استخر بازگشت. او در این ماده با ثبت زمان ۴۹٫۶۶ ثانیه دومین زمان سریع تاریخ این ماده را ثبت کرد تا تلاش او در این ماده به یکی از درخشان‌ترین عملکردهایش در این دوره از رقابتهای جهانی تبدیل شود.
درسل بعد از آن به خبرنگاران گفت:” من هر وقت در یک مسابقه شرکت می‌کنم به بدترین شکل ممکن فکر می‌کنم. روش کاری من این است. در ۵۰ متر آزاد شروع خیلی بدی داشتم و امیدوار بودم بتوانم برگردم و از اول شروع کنم. چون استارتم می‌توانست خیلی بهتر باشد. من معتقدم می‌توانستم رکوردی بهتر از ۲۱ ثانیه داشته باشم. ولی خب بهترین زمان خودم را ثبت کردم و بنابراین نمی‌توانم از این بابت شکایتی داشته باشم”.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.