صفحه اصلی / سرخط خبرها / مجوز صنایع ۱۰ روزه صادر می‌شود
مجوز صنایع ۱۰ روزه صادر می‌شود

رحمانی

مجوز صنایع ۱۰ روزه صادر می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت، بهبود فضای کسب و کار را از اولویت های این وزارتخانه برشمرد و گفت: میانگین زمان صدور مجوز برای صنایع کوچک، متوسط و بزرگ نزدیک به ۱۰ روز است و با برنامه های جدی دولت، این مدت زمان کاهش خواهد یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، «رضا رحمانی»‌ امروز (یکشنبه) ‌در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در جمع خبرنگاران افزود:‌ در این زمینه در تلاشیم به صورت پنجره واحد و با استفاده از ابزارهای الکترونیکی و تحت وب، حضور افراد برای ارائه خدمات را به حداقل برسانیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان خاطرنشان کرد: بی‌تردید یکی از مصداق های تولید ملی، رونق بخش ساخت مسکن است و فعال شدن این بخش جزو اولویت های امسال دولت و وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وی ابراز امیدواری کرد بخش ساختمان بتواند به عنوان پیشران و موتور محرک تولید کشور عمل کند و این نمایشگاه نیز در همین راستا برپا شده است.

رحمانی اظهار داشت:‌ یکی از اولویت های امسال وزارت صنعت، فعالسازی ظرفیت های غیرفعال واحدهای تولید است و تحرک بخش مسکن می تواند منجر به فعالسازی سایر بخش ها شود.

آیین افتتاح نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از ۶ تا ٩ مرداد ادامه خواهد داشت.

٨٠ هزارمترمربع فضای طراحی شده برای حضور شرکت‌های خارجی و داخلی در این نمایشگاه اختصاص داده شده است.

١٢ کشور خارجی در این نمایشگاه شرکت کرده اند. ۹۵۰ غرفه نیز در اختیار شرکت‌های حاضر در نمایشگاه قرار گرفته است.

چین، کره، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، سوئد و کانادا از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.