صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اجرای طرح ضربتی افزایش تولید آب در شهر تربت‌حیدریه
اجرای طرح ضربتی افزایش تولید آب در شهر تربت‌حیدریه

اجرای طرح ضربتی افزایش تولید آب در شهر تربت‌حیدریه

کسب و کار نیوز : مديرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره 2 تربت حيدريه از اجراي یک طرح ضربتي و افزایش 94.5 لیتر بر ثانیه توان توليد آب در اين شهر خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “صادق یوسفی” با اشاره به افزایش دمای هوا و بالا رفتن مصرف آب شرب شهروندان افزود: با هدف رفع کمبود آب شهر، ظرفیت تولید آب در تربت حیدریه از ۵۶۶ به ۶۶۰٫۵ لیتر بر ثانیه رسید .
وی با بیان اینکه مشترکان تربت حیدریه تاکنون با قطعی آب مواجه نشده‌اند، اظهار داشت: عمده این افزایش در نتیجه استفاده از منابع آب ارتش، آبفای روستایی، وارد کردن چاه مدیریت بحران و چاه شماره ۵ دشت ازغند و همچنین تجهیز دو حلقه چاه در دشت‌های کاج درخت و اسفیوخ جمعا به میزان ۸۲٫۵ لیتر برثانیه بوده است.
به گفته وی با هماهنگی شهرداری و استفاده از چاه پارک نیز ۱۲ لیتر برثانیه به توان تولید آب شهر اضافه شد و قطع آبیاری فضای سبز در ساعات روز و آبیاری شبانه هم در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره ۲ تربت حیدریه با اشاره به شرایط سخت تامین آب شرب، از شهروندان خواست با مصرف درست آب و صرفه‌جویی، آبفای تربت حیدریه را در این زمینه یاری کنند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.