صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / انتقال گرت بیل به لیورپول منتفی است
انتقال گرت بیل به لیورپول منتفی است

یورگن کلوپ:

انتقال گرت بیل به لیورپول منتفی است

کسب و کار نیوز: یورگن کلوپ در پاسخ به تقاضاهای مطرح شده درباره خرید گرت بیل توسط لیورپول، احتمال انتقال ستاره ولزی رئال مادرید به آنفیلد را رد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یورگن کلوپ در پاسخ به تقاضاهایی که اخیراً درباره خرید گرت بیل توسط لیورپول مطرح شده و به خصوص صحبت‌های اخیر پل اینس، ستاره سابق لیورپول درباره اینکه مرسی‌سایدی‌ها باید از فرصت استفاده کرده و بیل را لیورپولی کنند، احتمال انتقال ستاره ولزی به تیمش را رد کرد.
یورگن کلوپ درباره گرت بیل به خبرنگاران گفت:” نمی‌دانم چرا کسانی مثل پل اینس که فوتبالیست‌های فوق‌العاده‌ای بودند ایده‌هایشان اینقدر عجیب و غریب است. بیل بازیکن رئال مادرید است و اگر این باشگاه را ترک کند قیمتش فوق‌العاده بالا خواهد بود. قیمت بالا، دستمزد بالا و یک عالمه هزینه دیگر”.
سرمربی لیورپول در ادامه گفت:” نمی‌دانم بین او و رئال چه اتفاقی افتاده ولی ما باید شرایط خودمان در نظر بگیریم. ما باید یک تیم بسازیم. تیمی که صرفا متشکل از تعدادی فرد نیست. در نهایت ما بهترین‌ها را در این تیم خواهیم داشت”.
کلوپ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:” بازیکنان تیم باید با هم کار کنند و با هم آماده شوند و این همان چیزی است که در حال حاضر مشغول انجامش هستیم. ما به دنبال جذب بازیکنان خیلی بزرگ و ستاره‌های انفرادی نخواهیم رفت”.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.