صفحه اصلی / استان ها / جمع آوری و تصفیه بیش از یک‌میلیون متر مکعب فاضلاب در نوشهر
جمع آوری و تصفیه بیش از یک‌میلیون متر مکعب فاضلاب در نوشهر
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

جمع آوری و تصفیه بیش از یک‌میلیون متر مکعب فاضلاب در نوشهر

کسب و کار نیوز: مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر با اشاره به وجود چهار هزار و 713 مشترک فاضلاب در این شهر گفت: یک‌میلیون و 67 هزار و 360 متر مکعب فاضلاب خانگی و تجاری در نوشهر طی سه ماهه اخیر جمع‌آوری و تصفیه شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، “سید شکرالله موسوی” ضمن اعلام این خبر افزود: در این مدت ۲ هزار متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب احداث و ۶۵ انشعاب فاضلاب در سطح شهر نصب شده است.
وی، به واگذاری ۵۰ فقره انشعاب فاضلاب در این شهر اشاره و تصریح کرد: با تلاش کارکنان این امور نسبت به رفع ۱۶ مورد اتفاق، انسداد شبکه‌های فاضلاب و شست وشوی ۲۱۲۰ متر شبکه فاضلاب و منهول اقدام شد.
مدیر امور آبفای شهری نوشهر، تصریح کرد: به‌منظور افزایش ظرفیت پمپاژ فاضلاب، یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب نیز ارتقا یافت.
وی، با اشاره به اینکه در بخش آب، این امور دارای ۱۷ هزار و ۷۲۴ مشترک مشترک است، اظهار داشت: آب شرب مورد نیاز مشترکان از طریق دو دهنه “چشمه گردوک” و “اسپی او” به ظرفیت ۲۶۴ لیتر در ثانیه، سه باب مخزن ذخیره با حجم ۱۴هزار متر مکعب، ۲۷۹ کیلومتر شبکه توزیع و ۵۰۰ متر خط انتقال آب تامین می‌شود.
موسوی، از واگذاری ۱۰۹ انشعاب آب در سه ماه اول امسال خبر داد و گفت: ۴۳۲ مورد حادثه در شبکه و انشعاب رفع، ۱۹۱ انشعاب اصلاح و نصب، ۴۰ مورد تعمیر، تعویض و مرئی‌سازی شیر آلات شبکه انجام و ۸۰ کنتور خراب تعویض شد.
وی، با بیان اینکه در این مدت ۹۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به‌منظور افزایش توان تامین و کیفیت آب شرب اجرایی شد، تصریح کرد: در راستای نظارت بر کیفیت آب شرب، ۱۶۴۲ مورد کلرسنجی روزانه در سطح شبکه آبرسانی و ۴۳ مورد نمونه برداری و آزمایش‌های شیمیایی، فیزیکی و میکروبی از منابع تأمین، مخازن و شبکه توزیع شهر انجام شد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.