صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / توافق انجام شد؛ نساجی به مالک جدید رسید
توافق انجام شد؛ نساجی به مالک جدید رسید

بعد از جلسه شب گذشته با حضور مسئولان

توافق انجام شد؛ نساجی به مالک جدید رسید

کسب و کار نیوز :باشگاه نساجی که با عدم مشخص نبودن وضعیت مالکیتش روبرو بود دیشب و بعد از جلسه ای که با حضور مسئولان استانی و این باشگاه برگزار شد مالک جدیدش را شناخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, شب گذشته جلسه مهمی در دفتر فرهاد صنیعی فر مالک قبلی باشگاه با حضور مسئولان و نمایندگان استان برگزار شد و سرانجام خروجی این جلسه منجر به واگذاری مالکیت این باشگاه به محمد اژدری مالک جدید گردید.
در جلسه شب گذشته که با حضور فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان دو مالک قبلی باشگاه همچنین معاون سیاسی استاندار و مسئولانی دیگر مقرر شد که با نظارت هیات فوتبال استان مازندران کار واگذاری مالکیت این باشگاه قدیمی انجام شود. قرار است مالک جدید نساجی با گذاشتن مبلغی برای پرداخت بدهی ها نزد هیات فوتبال استان مازندران به ریاست غلامرضا بهروان بماند تا با نظارت این هیات این مرحله انجام شود.
با این وصف و با توجه به جلسه شب گذشته نساجی رسما به مالک جدیدش محمد اژدری رسید و این می تواند خبر خوبی برای بازیکنان و کادرفنی این تیم و همچنین هواداران پرتعداد و عاشقش باشد که در این هفته های اخیر به دلیل کمبودها و بلاتکلیفی با نگرانی و مشکلاتی روبرو شده بودند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.