صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / تمدید مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه عنوان کرد

تمدید مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر

کسب و کار نیوز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مهلت ثبت نام در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان تمدید شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، حسن عزیزی، از تمدید مهلت ثبت نام در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان کرمانشاه تا ۲۰ مرداد ماه جاری خبر داد.

وی تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره را تاکنون ۱۲۸ نفر اعلام کرد و افزود: از نظر تعداد ثبت نام شدگان پس از استانهای تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی رتبه چهارم کشوری را داریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنها به عنوان الگو به جامعه را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

این مسئول عنوان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعاملی و همکاری بین فعالان عرصه های مختلف و هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه جامعه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

عزیزی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر می‌توانند ظرف مدت مذکور یعنی ۲۰ مرداد ماه جاری با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.karafarinanbartar.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.