صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / امیدوارم فشار به دولت باعث تصمیم‌گیری عاقلانه درباره زیرساخت‌های حمل‌ونقل شود

محسن هاشمی:

امیدوارم فشار به دولت باعث تصمیم‌گیری عاقلانه درباره زیرساخت‌های حمل‌ونقل شود

کسب و کار نیوز- رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدوارم ابتکارات و با همین روشهایی که آگاهی‌رسانی می‌کنیم باعث شود فشار به‌روی دولتمردان بیاید و درباره زیرساخت‌های حمل‌ونقل و افزایش خدمت به مردم عاقلانه‌تر تصمیم بگیرند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، محسن هاشمی‌رفسنجانی صبح امروز در مراسم افتتاح استودیو پلیس پایتخت اظهار کرد: نظم و امنیت دو مؤلفه بسیار مهم است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: متأسفانه زیرساختهای موجود در شهر تهران برای حمل‌ونقل عمومی کافی نیست، زیرساختهای خوبی ساخته اما تجهیز نشده است.

وی با بیان اینکه در استان تهران حدود ۵۰۰ کیلومتر و در شهر تهران حدود ۳۰۰ کیلومتر ریل وجود دارد، گفت: این امکان وجود دارد که بتوانیم از این ظرفیت برای ۱۰ میلیون سفر روزانه استفاده کنیم.

هاشمی افزود: در مورد طرحهایی مانند زوج‌وفرد که اکنون اجرا می‌شود، اگر دارای حمل‌ونقل درستی نباشیم، دوباره فشار روی مردمی می‌آید که می‌خواهند از حمل‌ونقل عمومی ناکارآمد استفاده کنند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم ابتکارات و با همین روشهایی که آگاهی‌رسانی می‌کنیم باعث شود فشار به‌روی دولتمردان بیاید تا عاقلانه‌تر تصمیم بگیرند تا بتوانیم با تجهیز زیرساختها در پایتخت، به مردم خدمات مناسب‌تری برسانیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.